Pukamia ja muuta mukavaa :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bottom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bottom

Vieras
Siis kääk, mä luulen että mulla on peräpukamia. Nyt rv 37+6. Pesulla käydessä peräaukolla tuntuu ihan kunnon "herneitä." Luultavasti tässä viikonloppuna ne pikkusen pyyhkiessä vuotikin. eivät ole kipeitä mutta kiusallisia. Pitäskö mun tehdä niille jotain, tai tehdäänkö niille yleensä jossain jotain? Vai häviävätkö itsestään?

Olisko ne tulleet kun mun vatsa on nyt viikon verran alkanu toimimaan monta kertaa päivässä, siis ei ripulia mutta isolla asialla täytyy käydä kolmestikin päivässä? Puol raskautta on ollu ummetus (mut ei pukamia). Onkohan suoli niin ahtaalla..? Kohtu supistelee monesti päivässä ja usein sen yhteydessä on rynnättävä vessaan, normaaliako? Ja kaiken lisäksi vielä, ilmavaivat on tulleet ihan hirveiksi. Mies häviää jo mulle 6-0 :(

Enää en uskalla lenkille lähteä jos en just ole käyny vessassa.

Kiitos jos vastaatte ja anteeksi ällöttävä mutta itselle koko päivää hallitseva aihe *nolo*

ei ole nolo aihe ollenkaan... kyllä ne pukamilta kuulostaa. tyypillinen vaiva raskaana olevilla siis. apteekista saat ostettua reseptivapaasti voidetta, jolla voit lievittää mahdollista kutinaa/kipua.
ole onnellinen, etteivät pukamat kipuile, on nimittäin TOSI PIRULLINEN vaiva.

Yhteistyössä