puistossa tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
oli aika hassu näky, osalla lapsista ja myös aikuisista oli ihan kesä vaatteet päällä, ja osat olivat vielä haalarit tai takki housut yhdistelmällä..:) mittari meillä näytti +20 klo.9 ja aurinko paistoi siniseltä taivaalta.....

Samaa katselin (Helsingissä asutaan) eilenkin. Auringossa on kyllä tosi lämmin,mutta varjossa heti paljon viileämpi ja tuuli on vielä kylmä,ei mikään "kesätuuli". Ihan järjettömän vähän joillain päällä. Aikuisilla näkee mikrosortsit+toppi+varvassandaalit-yhdistelmää ja pieniä vauvoja pelkässä bodyssa,mistään hatusta tietoakaan. Mun mielestä ei ihan niin _helle_ ole kuitenkaan ollu eilen eikä tänään..

Jotkut ihmiset vähän jumiutuu tiettyihin vaatteisiin. Töissä (päiväkodissa) joudumme muutamille vanhemmille sanomaan, että nyt olisi jo tarvetta vähän keventää. Sitten syksyllä kun ilmat kylmenee, niin samoille vanhemmille sanotaan, että olisi aika tuoda vähän lämpimämpää vaatetta.

en etelän keleistä tiedä, mutta eilen täällä pohjoisessa erehdyin katsomaan vain mittaria. Tuuli olikin todella hyinen. Oltiin puistossa collegepaidoissa ja pph ryhmän lapsilla oli vk-puvut ja rukkaset. Pph oli selvästi valveutuneempi kuin minä:(

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23745385:
Ja meillä pihan tädit kauhisteli, kun tytöllä oli sandaalit jalassa, mut lämpöä oli hei 24 astetta :D Mummot meni vielä villapaidat ja takki päällä...

Ja mun mielestä paljon liikkuvat,juoksevat ja touhuavat lapset on vähän eri asia kun mummot tai pienet vauvat/lapset. Paljon liikkuessa tuleekin helposti kuuma,mutta jos köpöttelee hissukseen tai makaa vaunuissa/istuu rattaissa niin tilanne on ihan eri.

mä pukeudun sen mukaan onko mun mielestä kylmä vai lämmin. en sen mukaan miten toiset pukeutuu. enkä sen mukaan, kuin jotkut, että on lämmin, mutta kun on vasta toukokuu, niin täytyy vetää vielä turkki päälle. jokaisen oma asia miten pukeutuu

mun vauva kyllä nukku vaunussa sisävaaatteet päällä, mutta hikinen oli, selkä täynnä hikinäppyä näytti olevan kun äskön tultiin kotiin. sisällä passaa sitten olla ilkialasti että saa iho tuulettua

Yhteistyössä