Puistossa nähtyä.... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Me oltiin eilen lasten kanssa puistossa ja siellä oli jollain äidillä ja isillä treffit (luulen että ensimmäiset). :D
Äiti vaikutti siltä, että hän oli ensimmäistä kertaa poikansa (n. 3-v) kanssa ulkoilmassa, koska aivan paniikissa juoksi pojan perässä, poika ei ehtinyt kertaakaan metriä kauemmaksi äidistään.

Jäi vähän sellainen tunne, että ne treffit ei enää uusiudu, sillä mies kattoi aivan kauhuissaan kun se äiti huusi koko ajan pojalleen "Ei Ei EiiiIIIII EI, älä mene, tänne, nyt heti tänne, ei sinne, älä tee noin, ei sitä, ei tätä, voi ei, kamalaa, ei ei ei ei EEEEEEEEIIIII". Mies puisteli päätään ja pyöritteli silmiään. Lisäksi se äiti oli pukeutunut paksuihin farkkuihin ja mustaan paitaan, vaikka oli äärettömän kuuma, siihen puistoon paistaa suoraan aurinko, eikä eilen tuullut yhtään (mulla valu hiki lyhyissä shortseissa ja topissa).

Koomista katsottavaa ne treffit :D

Oon mäkin kulkenut koko kesän farkuissa ja samoin mieheni eikä yhtään oo ollut kuuma.
Mies piti vielä ulkomailla asuessaan 35C:n kuumuudessakin farkkuja ja villasukkia.

Mun mielestä olis jokseenkin hirveetä juosta oman 3-vuotiaan perässä noin paniikissa koko ajan :D

Ja sillä naisella oli kuuma, koska se valitti ihan koko ajan sitä, miten kuuma hänellä on :flower:

Kröhöm, mikähän pointti tässä aloituksessa oli.. 3v voi olla aika vilpertti ja tehdä koko ajan jotain kiellettyä, silloin sanotaan ei. Ja ehkä nainen oli lähtenyt kotoa aikaisin aamulla kun oli viileää ja siksi sellaiset vaatteet. Ja muutenkaan se ei sulle kuulu pätkääkään. Kaikkea ne kyylät huomaa ja raportoi...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ja minua ärsyttää ap:n kaltaiset muiden naureskelijat. Itse tukehdutte omaan täydellisyyteenne. Varo ettet huku sateella! :kieh:

Joo, samaa mieltä.... En ymmärrä miten jollakin on mielenkiintoa tällainen aloitus tehdä....?

Ja vielä loppuun tokaista: koomista katsottavaa ne treffit!

Pakko oli siis katsoa ja naureskella sivusta, huohhh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kröhöm, mikähän pointti tässä aloituksessa oli.. 3v voi olla aika vilpertti ja tehdä koko ajan jotain kiellettyä, silloin sanotaan ei. Ja ehkä nainen oli lähtenyt kotoa aikaisin aamulla kun oli viileää ja siksi sellaiset vaatteet. Ja muutenkaan se ei sulle kuulu pätkääkään. Kaikkea ne kyylät huomaa ja raportoi...

Hiton vaikeaa olla huomaamatta jos joku huutaa koko ajan vieressä :D Miten lapsi oppii ite ikinä leikkimään hiekkiksellä/laskemaan vauvojen liukkarista, jos äiti huutaa vieressä ja pitää koko ajan kiinni? Miksei 3-v saa liikkua jo itekseen metriä kauemmaksi äidistään? Tai no niin, mitäpäs noilla taidoilla tekee, jos ikinä ei käy ulkona :D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hiton vaikeaa olla huomaamatta jos joku huutaa koko ajan vieressä :D Miten lapsi oppii ite ikinä leikkimään hiekkiksellä/laskemaan vauvojen liukkarista, jos äiti huutaa vieressä ja pitää koko ajan kiinni? Miksei 3-v saa liikkua jo itekseen metriä kauemmaksi äidistään? Tai no niin, mitäpäs noilla taidoilla tekee, jos ikinä ei käy ulkona :D

Okei, aloituksen pointti oli se 3v. Mut miks siihen piti kertoa mausteeksi treffeistä, äidin pukeutumisesta, omasta pukeutumisesta, miehen silmien pyörittelystä...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mie pidän ulkona 99,9% ajasta pitkähihaisia ja pitkiä mustia hameita. ;) Onko paljastava pukeutuminen joku naisellisuuden/älykkyyden/hyvyyden mitta?

Narisetko sä koko ajan, että sun on kuuma? ;) Se on älykkyyden mitta, että pukeutuu niin, ettei tarvitse valittaa koko ajan siitä miten huono niissä vaatteissa on olla. Ja tosiaan, jos mä oisin ollut fiksu, olisin ollut alasti siellä puistossa niin ei olisi ollut kuuma :) Mutta en kehdannut.

Mie pidän ulkona 99,9% ajasta pitkähihaisia ja pitkiä mustia hameita. ;) Onko paljastava pukeutuminen joku naisellisuuden/älykkyyden/hyvyyden mitta?

Ei paljastava pukeutuminen ole ainut vaihtoehto kevyelle vilpoisalle pukeutumiselle. Vaaleakesämekko on taatusti vilpoisampi, kuin mustat farkut ja paita.

Juu ja mitä järkeä olla puistossa, jos kaikki on kiellettyä. Jos vilpertti tekisi kokoajan tuhmia, olisi aika lähteä paikkaan, jossa jaksaa olla kiltisti.

Sääliksi käy AP ja tuo Taa. Nää salaa hymyilevät ja päitään puistelevat mammat kyllä pahemman kerran tässä itsensä häpäisee arvostellen noin mitättömistä asioista toisia. Panee vain ajattelemaan että melkosen pienestä se oman erinomaisuuden tunne tulee, joten taitaa tyhjät tynnyrit kolista...

Alkuperäinen kirjoittaja Huh huh:
Jos ei ole omaa elämää niin on kiva naureskella toisille. Kyylä pahimmasta päästä. Vahdi niitä lapsias siellä puistossa äläkä toisia ihmisiä.

Ei mun tarvii, kun ne osaa käyttäytyä :) riitti se kun istui ja joi vettä.

Sääliksi käy AP ja tuo Taa. Nää salaa hymyilevät ja päitään puistelevat mammat kyllä pahemman kerran tässä itsensä häpäisee arvostellen noin mitättömistä asioista toisia. Panee vain ajattelemaan että melkosen pienestä se oman erinomaisuuden tunne tulee, joten taitaa tyhjät tynnyrit kolista...

:hug: sääli on sairautta :)

Narisetko sä koko ajan, että sun on kuuma? ;) Se on älykkyyden mitta, että pukeutuu niin, ettei tarvitse valittaa koko ajan siitä miten huono niissä vaatteissa on olla. Ja tosiaan, jos mä oisin ollut fiksu, olisin ollut alasti siellä puistossa niin ei olisi ollut kuuma :) Mutta en kehdannut.

Mie valitan vaikka olisin sisällä t-paita päällä. ;) Kesä kun on persuksista.

:hug: sääli on sairautta :)

Niin on toi sun kyttäämiseskin.

Mie valitan vaikka olisin sisällä t-paita päällä. ;) Kesä kun on persuksista.

Kesä on ihanaa aikaa :flower:

Yhteistyössä