Puhkaisin myös ainejärjestön jäsenten käyttöön ostamat kondomit kun opiskelin 😈

Ainejärjestö oli hankkinut laatikollisen kumeja mistä kaikki sai ottaa. Minä hommasin hyvin ohuen injektioneulan ja puhkosin ne kaikki kun kukaan ei ollut paikalla. Seuraavien viikkojen aikana lastikko tyhjeni ja jonkin ajan päästä sain tietää että eräs toinen opiskelija todellakin on raskaana ja sai lapsen. Nautin vielä nykyään tiedosta täysillä.
Olisi varmaan kannattanut kohdella kilttimiestä hyvin niin tuotakaan ei olisi tapahtunut.
 
vierailija
Lissu, milloin lopetat tämän kilttis provon?

Ja kai tajuat, että tarinasi kondomien puhkomisesta on SAIRAS eikä mitään muuta??

Päivän naisviha purettu tällä tekstillä?
 
vierailija
Se olisi ollut liian paksu. Ohuella injektioneulalla sain tehtyä huomaamattomat reiät. Soppaa pääsi kuitenkin livahtamaan ränniin.
Ihan oikeasti.

Onko täällä enää KETÄÄN jonka mielestä nämä viestit ovat millään lailla normaaleja?

Jos vaikka vihdoinkin se kilttiksen puolustelu lopetettaisiin?

Ihan sairashan tuo tyyppi on.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
vierailija
Ainejärjestö oli hankkinut laatikollisen kumeja mistä kaikki sai ottaa. Minä hommasin hyvin ohuen injektioneulan ja puhkosin ne kaikki kun kukaan ei ollut paikalla. Seuraavien viikkojen aikana lastikko tyhjeni ja jonkin ajan päästä sain tietää että eräs toinen opiskelija todellakin on raskaana ja sai lapsen. Nautin vielä nykyään tiedosta täysillä.
Olisi varmaan kannattanut kohdella kilttimiestä hyvin niin tuotakaan ei olisi tapahtunut.
No pääsit sinäkin sentään kondomilaatikolle 👍
 
Juttujesi perusteella siihen oli syynsä. Joko käyttäydyit törkeästi muita kohtaan, tai et tutustunut ollenkaan kehenkään vaan vetäydyit itse näkymättömäksi.

Joka tapauksessa kostosi oli sairasta.
Minut syrjäytettiin koska sanoin heti opintojen alussa tutorin kuullen että tunnen yhdistyslainsäädäntöä ja sen noudattaminen on tärkeää. Vähät tiesin silloin että ainejärjestössä niin ei tehty vaan sitä hoidettiin kuin suljettua klubia. Ne tiesi että olisin voinut aiheuttaa valtavat määrät hankaluuksia jos olisin saisin selville todellisen kuvion ja halusi pitää minut etäällä hintaan mihin hyvänsä.
 

Yhteistyössä