Puhjennut munasarja kysta

  • Viestiketjun aloittaja PUViVe
  • Ensimmäinen viesti
PUViVe
Löytyisikö joku, kellä kokemusta kystan puhkeamisesta? Vuosiko vatsaonteloon ja jos vuosi niin vuosiko paljon? Loppuiko kivut nopeasti? Seurattiinko nesteen poistumista mitenkään? Tuliko jotain ongelmia? Jouduitko olemaan töistä pois?

Itsellä kysta puhjennut ja nämä jäi tietenki lääkäriltä kysymättä ja nyt mietityttää..
 
Löytyisikö joku, kellä kokemusta kystan puhkeamisesta? Vuosiko vatsaonteloon ja jos vuosi niin vuosiko paljon? Loppuiko kivut nopeasti? Seurattiinko nesteen poistumista mitenkään? Tuliko jotain ongelmia? Jouduitko olemaan töistä pois?

Itsellä kysta puhjennut ja nämä jäi tietenki lääkäriltä kysymättä ja nyt mietityttää..
Minulla oli joskus kystia, minulla oli kovia alavatsakipukohtauksia jouduin sairaalaan niiden vuoksi, siellä ne todettiin ja sanottiin että niistä on puhjennut pari ja ne aiheuttaa ne kivut mutta ei aiheuta toimenpiteitä eli kotiin vaan.
Ei mitään seurantaa tms.
Kivut loppuivat muistaakseni parissa päivässä sairaalakäynnin jälkeen, itse en joutunut oleen pois töistä. Jos kivut olisi sellaisenaan jatkuneet niin en olisi töihin pystynyt mut loppuivat viikonlopun aikana kun minulla oli vapaata.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä