Puheluita tuntemattomasta numerosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kohta palaa hermot..joka aamu tulee puhelu tuntemattomasta numerosta ja soi hetken ja sitte taas pitkin päivää.Ei koskaa soi loppuun asti.Eli ne oo ehtiny vastata kun puhelin on sen verran kaukana aina..Joskus aiemmin tuli näitä kans ja nyt on muutaman päivän taas.Joskus koitin vastata nin tuut tuut vaan.eli meni poikki ku vastas!

Tuntuu että vois tulla jostain automaatista,kun aloin miettiä että ne puhelut tulee aina suurinpiirtein samoihin aikoihin..aamulla,nyt äsken soi,päiväälä ja illalla ja yöllä on tullut niitä.Mikä hitto toi on,tekeekö joku kiusaa?saakohan netistä jonku tollasen kytkettyä?

Mullekkin on tullut tollasia puheluita. Nyt ollut viikon hiljasta. Aina kun kerkes vastaan lyötiin luuri kiinni. Ja epäilen myös että ei kyllä mikään ihailija tämmöisellä tavismammalla :)

Mulle on tullu kans puheluita mitä oudoimmista numeroista.Osaan ku soittaa takasi,niin sanoo et numero ei oo käytössä.(kerran ehin sellaseen vastata,oli joku lehdenmyyjä)Sit on tullu soittoja niin,et näytössä lukee estetty,sekin ollu lehtimyyjä.Ja soittavat ilmeisesti jonkun asiakasrekisteriautomaatin kautta ku aika suunnilleen sama ja tietyin väliajoin pirahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mulle on tullu kans puheluita mitä oudoimmista numeroista.Osaan ku soittaa takasi,niin sanoo et numero ei oo käytössä.(kerran ehin sellaseen vastata,oli joku lehdenmyyjä)Sit on tullu soittoja niin,et näytössä lukee estetty,sekin ollu lehtimyyjä.Ja soittavat ilmeisesti jonkun asiakasrekisteriautomaatin kautta ku aika suunnilleen sama ja tietyin väliajoin pirahtaa.

Juu,mut ei selitä sitä että miks menee luuri kii ku vastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko teillä joille on noita puheluja tullu,niin salainen numero?

Se liittymä mihin on tullut ei oo salainen.

Ja sitten tuo mun käyttöpuhelimen liittymä on salainen ja siihen ei ole tullut.

selvä..laitanpa salukset päälle.mä en oikeesti jaksa noita puheuja.Herää pienimmät sitte aina ku puhelin pirisee :( ja ku ei oo kiva koko ajan pitää äänettömälläkää..

mulla kävi joskus noin, aina kun sitten vastasi ei kuulunut mitään ja meni poikki. Kuukauden sitä jaksoin mutta sitten kun soi taas niin vastatasin ja sanoin heti "Kuka hel*etti siellä soittaa. Jos tämä häiriköinti ei lopu nyt niin ilmoitan poliisille!!!"
No siellä sitten puhelinmyyjä alkoi varovaisesti sanoa, että olisin vain lehteä myynyt mutta ei sitten mitään---tuut, tuut, tuut.
Tiedä sitten oliko oikeasti mikään lehtimyyjä mutta ainakin noi soittelut loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

Juu,mut ei selitä sitä että miks menee luuri kii ku vastaa..

Mullakin on monesti ne puhelut katkennu kun oon vastannu.Voisko liittyä jotenkin siihen että jos auomaatin kautta numeroihin soittelevat,ni jotain häikkää siinä automaatissa...?

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
mulla kävi joskus noin, aina kun sitten vastasi ei kuulunut mitään ja meni poikki. Kuukauden sitä jaksoin mutta sitten kun soi taas niin vastatasin ja sanoin heti "Kuka hel*etti siellä soittaa. Jos tämä häiriköinti ei lopu nyt niin ilmoitan poliisille!!!"
No siellä sitten puhelinmyyjä alkoi varovaisesti sanoa, että olisin vain lehteä myynyt mutta ei sitten mitään---tuut, tuut, tuut.
Tiedä sitten oliko oikeasti mikään lehtimyyjä mutta ainakin noi soittelut loppui.

Mä en ainakaa ehtiny sanoa mitää ku jo tuuttas..

selvä..laitanpa salukset päälle.mä en oikeesti jaksa noita puheuja.Herää pienimmät sitte aina ku puhelin pirisee :( ja ku ei oo kiva koko ajan pitää äänettömälläkää..

Joo, mä heräsin kans aina siihen ja ärsytti muutenkin kun vähän väliä soi puhelin.. Mutta tosiaan laitappa liittymä salaiseksi, jospa se sitten siittä :)

Yhteistyössä