Puhelu kaverille ja päivä oli melkein pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keitti yli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keitti yli

Vieras
Kerroin kaverille puhelimessa yhden minulle tärkeän asian.
No mitä kaveri tuumaa: pahoittelee ensin ja sitten alkaa paasaamaan omaa pahaa oloaan koko loppupuhelun ajan, ihan kuin minun asiani olisi ollut tosi mitätön.
Mulle tuli tosi paha olo. Hänellä oli niin yhdentekevä ongelma, kuin se, ettei saanut muksuja hoitoon kun olisi ollut baari-ilta tiedossa ja siitä jaksoi rutkuttaa sen 15 minuuttia, jonka puhelu kesti. :headwall:

Joo, hädässä ystävä tutaan, vai miten se sanonta menikään...

Yleensä olen se, jonka päälle muutenkin kaikki liat ja murheet kaadetaan ja kun itselläni olisi ollut murheita, niin ne sivuutetaan suunnilleen olan kohautuksella. :(

Pitäis osata avata se suu :D. Jotkut on vaan puheliaampia omista asioistaan. Oisit ottanu puheeksi uudelleen. En usko että kaverisi tarkoitti mitään pahaa sulle. Ja ajattele positiivisesti, olet hyvä kuuntelija, jos sinulle moni uskoutuu :).

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mulle kävi ihan samoin viime viikolla! Vituttaa vieläkin.. Ja mä kuuntelen ton ongelmia melkein joka päivä! Olis odottanut jonkunlaista vastakaikua...

Niinkin harvoin, kuin ehkä kerran 5 vuodessa omia murheitani kelleen puran ja tuossa tulos.
Itse olen kyllä ollut olkapäänä ja aina saatavilla. :(

Yhteistyössä