Puhelinsoitot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angel

Jäsen
23.01.2005
615
0
16
Soitteletteko joka päivä ex puolisoillenne ja lapsillenne jos he ovat toisen luona? Minä ajattelen ainakin jos toinen soittelisi koko aika joka ikinen päivä että on edelleen jotenkin riippuvainen!!!! ja ei luottaisi minuun ja siihen että pärjään lapsen kanssa!

Jeps. Minäkin soittelin. Joka päivä. Olivat mummolassa lähinnä, soittelin silti. Elettiin aikakautta jolloin ei ollut kännyköitä, lankapuhelimet siis oli ;)

Ei, en minäkään luottanut lasten isään enkä isovanhempiinkaan. Halusin myös muistuttaa, että vaihtavat puhdasta vaatetta edes pikkuhousut ja että pesevät hampaansa, koska söivät makeisia ja joivat limpparit tosi paljon joka päivä. Tai jos oli lääkekuuri, että ottaisi sen lääkkeensä, kun "täällä mummolassa nyt ollaan miten huvittaa" kuten pappa sanoi kun sanoin hänelle lääkkeen otosta kun luovutin lapset tapaamiselle.. :whistle:

Muistutin että veneessä liivit ja autossa vyöt ja halusin tietää, milloin menevät mökille ja niin edelleen, koska isä ja tämän vanhemmat eivät perustaneet tämmösistä niuhottamisista, ei sitä ennenkään olla veneestä pudottu eikä ennenkään pelastusliivejä käytetty ... :headwall:

En tosiaankaan ole perään soitellu, enkä soittele! Kai aikuinen mies osaa kouluikäisistä lapsistahuolehtia ilman mun nipottamistakin....Silloinkin, kun lapset oli pieniä, oli vaan pakko luottaa siihen, että kyllä isä lastensa parasta ajattelee ja heidät kunnolla hoitaa. Jos isä hoitaa lapset eri tavalla, kuin minä, ei se välttämättä tarkoita, että toinen tapa olisi huonompi... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 23:19 koiraharrastaja kirjoitti:
En tosiaankaan ole perään soitellu, enkä soittele! Kai aikuinen mies osaa kouluikäisistä lapsistahuolehtia ilman mun nipottamistakin....Silloinkin, kun lapset oli pieniä, oli vaan pakko luottaa siihen, että kyllä isä lastensa parasta ajattelee ja heidät kunnolla hoitaa. Jos isä hoitaa lapset eri tavalla, kuin minä, ei se välttämättä tarkoita, että toinen tapa olisi huonompi... :)

Samaa mieltä tuosta huolehtimisesta.Enkä kyllä minäkään soitellut perään.

soitan usein, ku ex ei todellakaan hoida kunnolla tyttöä silloin ku tyttö on hänellä, eli joka toinen viikonloppu. ja näin ollut jo 5v.
mm. ei pestä hampaita, valvoa saa vaikka koko yön, ei olla ulkona, ei syödä kunnolla... lista on loputon.

Noi soittelut ovat yksinkertaisesti pelkästään äidin omaa ikävää. Lapsille ja miehille niistä ei ole muuhun kuin häiritsemään heidän arkielämää yhdessä! Pitää pystyä pysymään poissa toisen elämästä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 15:03 Tuurenen kirjoitti:
Noi soittelut ovat yksinkertaisesti pelkästään äidin omaa ikävää. Lapsille ja miehille niistä ei ole muuhun kuin häiritsemään heidän arkielämää yhdessä! Pitää pystyä pysymään poissa toisen elämästä.
Voi voi kun olet lapsellinen, no elämä opettaa :kieh:

noooh... mä en ainakaan jaksais jos mun ex soittelis joka päivä!!!! Niin paljon asiaa ei voi olla....ja ajattelen ainakin että häiritsen toisten elämää jos koko aika soittelen!!!! pitää osata päästää irti, kerta on erottu niin miksi pitäisi silti pitää ex:n kaa joka päivä yhteyttä? ja vielä monta kertaa päivässä!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 19:10 mansku kirjoitti:
noooh... mä en ainakaan jaksais jos mun ex soittelis joka päivä!!!! Niin paljon asiaa ei voi olla....ja ajattelen ainakin että häiritsen toisten elämää jos koko aika soittelen!!!! pitää osata päästää irti, kerta on erottu niin miksi pitäisi silti pitää ex:n kaa joka päivä yhteyttä? ja vielä monta kertaa päivässä!!!
Juuri näin minäkin ajattelen ja voihan sitä ostaa lapselle kännykän ja soitella vaikka siihen...jos ei paria päivää voi olla yhteyksiä pitämättä.

En soittele! Ei ole ikävä exää, eikä tarvitse tehdä tikusta asiaa/käyttää lapsia tekosyynä. että "saisi" olla sen kanssa puheissa. :-o Elän omaa elämääni ja hän omaansa, sillä siisti. Lähinnä on rasitus, jos "pitää" soittaa exälle. Hirveän vaivalloista olla yhteyksissä, ihan kun soittaisi aivan vieraalle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 17:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 15:03 Tuurenen kirjoitti:
Voi voi kun olet lapsellinen, no elämä opettaa :kieh:

On kuules opettanut jo yhtä sun toista. Toivottavasti opettaa sinuakin irtaantumaan exästäsi! Se olisi parasta teille kaikille.

joo ko olis nyt pelkkä puhelinoitto ollut mutta ei.. piti ängetä kesken tapaamisen ja siittäkö riemu repes... on se nyt kumma ko ei osata pysyä poissa sillon ko lapsi on toisella vanhemmalla.. ei siinä ajatella lasta ollenkaan.. itseä vain... kun itsellä on ikävä...lapsellista ja edesvastuutonta toimintaa...oli kiva kuunnella sitten lapsen itkua ko meni ihan sekasin että miks kesken päivän touhujen hänet halutaan viedä muualle... :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 23:19 koiraharrastaja kirjoitti:

Veit varpaat suusta. Vaikka kuinka tekisi mieli joskus niuhottaa, puren hammasta ja olen hiljaa. Onneksi exällä on nykyään topakka nainen, pitää muksunkin hyvin ruodussa ja kurissa :)

Yhteistyössä