Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 23:19 koiraharrastaja kirjoitti:En tosiaankaan ole perään soitellu, enkä soittele! Kai aikuinen mies osaa kouluikäisistä lapsistahuolehtia ilman mun nipottamistakin....Silloinkin, kun lapset oli pieniä, oli vaan pakko luottaa siihen, että kyllä isä lastensa parasta ajattelee ja heidät kunnolla hoitaa. Jos isä hoitaa lapset eri tavalla, kuin minä, ei se välttämättä tarkoita, että toinen tapa olisi huonompi...![]()
Voi voi kun olet lapsellinen, no elämä opettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 15:03 Tuurenen kirjoitti:Noi soittelut ovat yksinkertaisesti pelkästään äidin omaa ikävää. Lapsille ja miehille niistä ei ole muuhun kuin häiritsemään heidän arkielämää yhdessä! Pitää pystyä pysymään poissa toisen elämästä.
Juuri näin minäkin ajattelen ja voihan sitä ostaa lapselle kännykän ja soitella vaikka siihen...jos ei paria päivää voi olla yhteyksiä pitämättä.Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 19:10 mansku kirjoitti:noooh... mä en ainakaan jaksais jos mun ex soittelis joka päivä!!!! Niin paljon asiaa ei voi olla....ja ajattelen ainakin että häiritsen toisten elämää jos koko aika soittelen!!!! pitää osata päästää irti, kerta on erottu niin miksi pitäisi silti pitää ex:n kaa joka päivä yhteyttä? ja vielä monta kertaa päivässä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 17:02 vieras kirjoitti:\Voi voi kun olet lapsellinen, no elämä opettaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 15:03 Tuurenen kirjoitti:Noi soittelut ovat yksinkertaisesti pelkästään äidin omaa ikävää. Lapsille ja miehille niistä ei ole muuhun kuin häiritsemään heidän arkielämää yhdessä! Pitää pystyä pysymään poissa toisen elämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 23:19 koiraharrastaja kirjoitti:En tosiaankaan ole perään soitellu, enkä soittele! Kai aikuinen mies osaa kouluikäisistä lapsistahuolehtia ilman mun nipottamistakin....Silloinkin, kun lapset oli pieniä, oli vaan pakko luottaa siihen, että kyllä isä lastensa parasta ajattelee ja heidät kunnolla hoitaa. Jos isä hoitaa lapset eri tavalla, kuin minä, ei se välttämättä tarkoita, että toinen tapa olisi huonompi...![]()