Puhelinnumerot kadonneet ja uusien hankkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riitus

Vieras
Multa hukkui kännykästä kaikki puhelinnumerot ja nyt mietin miten hankin tuttujen numerot takaisin. Tärkeiden sukulaisten numerot ovat miehenkin puhelimessa mutta sitten ne ystävät.

Aika harvoin mulle soitetaan, yleensä se olen minä joka ottaa yhteyttä. Onko ihan hullu ajatus odotella vaan ajan kanssa että milloin kustakin kuuluu niin saa sen numeron sillon kun periaatteessa voisin niitä facebookin kautta kysyä? Veikkaan että mun puhelin on odotellessa melko tyhjä ihmisistä, mutta onko ne silloin edes kavereita jos eivät koskaan ota yhteyttä...

Mun joskus katos kans kaikki nrot. Laitoin fb:hen siitä viestin ja peräti kolme kaveria lähetti mulle numeronsa, muiden en sitten varmaan tarvitsekaan. Nykyään puhelimessani on vain noin 20 numeroa, parin vuoden aikana kertyneet nrot. Ne riittää mulle.

Noksu käytössä? Entä paketissa mukana tullut välikaapeli? Voit liittää puhelimen kaapelilla läppäriin ja puhelin näkyy jollain nimellä levyasemana tietokoneen My Computerissa. Availet kansiot yksitellen kunnes löydät kansion, jossa on numerot, jokainen numero kansiossa ja voit kopioida koko sisällön jonnekin tietokoneelle talteen.
Jos otat varmuuskopion PC Suite -ohjelmalla puhelimen sisällöstä, niin sekin on helppoa. Palautus yleensä onnistuu vain samanlaiseen puhelimeen.
Molemmat tavat ihan helppoja. Voit myös puhelimen osoitekirjasta tehdä kaikki numerot valitsemalla kopion suoraan sim- kortille (rajallinen muisti) tai multimediakortille.

Kaikki katos kun puhelin tilttas ja vahingossa olin tallentanut kaikki numerot puhelimeen enkä sim-kortille. Jatkossa toimin fiksummin jos niitä nimeroita edes tulee puhelimeen ;) Mä olenkin katsonut että fb:ssä jotkut pyytää numeroita mut ajattelin että ei niitä kukaan kuitenkaan lähetä. Enkä mä oikeestaan edes kaipaa tähän hätään niitä numeroita, saatikka maksaa euroa ja kaivaa yksi kerrallaan enirosta vaikka hyvä idea olikin. Ajattelin vaan et onkohan ihan hassua odotella että muhun otettaisiin itse yhteyttä.

Yhteistyössä