Puhelinlaskussa ylimääräistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
Miten voi olla puhelinlaskussa ajanviete-palvelunumeroihin lähetettyjä viestejä 10kpl ja hintaa niille 15e kun mihinkään en ole viestejä lähettänyt? Ja kukaan muukaan ei ole puhelimeeni koskenut. Mä en ymmärrä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
jos on dna niin en ihmettele olleenkaan.. mullekkin käyny niin ja tuli vaan hintaa "pikkusen" enemmän sellaset 900e

Oho!!! Mulla Kolumbuksen liittymä eikä ikinä oo mitään tällästä ollu. Sulla on kyl tullu oikeen kunnon lasku. Eihän toi 15e nyt niin hirveen paljon ole mutta en aio kyllä ihan noin vaan sitäkään maksaa. Joku selvyys on saatava.

meillä miehelle tuli aluks joku 10e palveluviesteistä, esim logot. sit se nous seuraavassa kuussa 20e ja sit olikin jo 36e. sit soitin että mitä hemmettiä, niin sanoivat että on jonkun soittoäänien/logojen tilausnumero. eikä antaneet rahoja takaisin, eli pakko oli maksaa vaikka yhtäkään tilausta ei oltu tehty.

No lähti se liittymä heti pois ja seuraavaan numeroon palveluviesti esto.. sen jälkeen ei ole yllätyksiä tullu laskuihin

juu tosta laskusta käytiin aika kovia kiistelyitä dna:n kanssa ja kaikki viestit on lähetetty yö aikaan ja ihan varma olen siitä etten ole yhtäkään niistä lähettänyt. mutta sanovat vaan että ei ole heidän vika

Yhteistyössä