puhelimesta meni näyttö!! mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Tippu nokian 6101 puhelin nurmikolle ja meni siitä se pieni näyttö p*askaksi. Näkyy vaan jokin kuvio. Mitähän maksaa näytön vaihto ja meneekö takuuseen?

http://www.telefon.de/images/big/nokia_6101_pink.jpg tämä puhelin siis ja tuo "päällimmäinen" näyttö kyseessä.

Mulla oli tuo puhelin ja se oli ihan sekopäinen. Herkkä luuri. Viimeinen niitti oli, kun se alkoi säristä uhkaavasti. Olis varmaan räjähtänyt, jos oisin jäänyt sitä katsomaan.

Ei nyt sinänsä liity ap:n kysymykseen, mut tulipas purettua.

Kun on itse aiheutettu vahinko niin ei mene takuuseen. Mulle kävi niin et koira pureskeli mun puhelimen, molemmat näytöt meni paskaksi. Vakuutus ei korvannut, jos ois valehdeltu et lapsi särki niin oltais saatu vakuutuksesta korvaus... Kokeiles jos sanot et lapsi otti ja vaikka heitti sen lattialle... :/

Mulla varapuhelimena sama Nokian malli ja siitäkin on menny se päälynäyttö rikki. Takuu oli voimassa, mutta ei korvannu :( Muuten toimii et ei juurikaan haittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Kun on itse aiheutettu vahinko niin ei mene takuuseen. Mulle kävi niin et koira pureskeli mun puhelimen, molemmat näytöt meni paskaksi. Vakuutus ei korvannut, jos ois valehdeltu et lapsi särki niin oltais saatu vakuutuksesta korvaus... Kokeiles jos sanot et lapsi otti ja vaikka heitti sen lattialle... :/

Ei kannata kun kotivakuutuksessa on 150e omavastuu, joten halvemmaksi tulee ostaa itse uusi puhelin.

Yhteistyössä