puhelimeni katosi Oulussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
ja toivon todella että se hajoaa samantien, niin että se ikävä ihminen joka ei vaivautunut palauttamaan löytämäänsä puhelinta, ei ainakaan voi käyttää sitä.

On harmittanut todella paljon että puhelin katosi, sama se siitä itse puhelinkoneesta mutta kun meni sim-kortti ja kaikki tekstarit ja ihanat kuvat.

:(

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mistä tiedät, että joku on edes löytänyt sen?

no koska siivooja olisi varmaan löytänyt sen paikasta jossa se oli pudonnut laukustani. Soitimme siihen heti kun sen katoaminen huomattiin, hälytti ja sitten alkoi tuutata varattua. Myöhemmin hälytti taas. Viittaisi siihen että se ehkä oli jonkun hallussa.

Liittymä suljettiin heti joten ainakaan laskua ei kerennyt kertyä.

No on kyllä harmi. Ymmärrän, että varsinkin valokuvat harmittaa, pitääkin lähtee ettiin se piuha ja siirtää kuvat ja videot saman tien läppärille kännykästä.

Ja joo, kännissä joskus tapahtuu kaikenlaista, vaikkei olis itse niin kovasti juonutkaan; muut on!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No on kyllä harmi. Ymmärrän, että varsinkin valokuvat harmittaa, pitääkin lähtee ettiin se piuha ja siirtää kuvat ja videot saman tien läppärille kännykästä.

Ja joo, kännissä joskus tapahtuu kaikenlaista, vaikkei olis itse niin kovasti juonutkaan; muut on!!

Joo niin se on. Liian hyvät bileet, ei pysyny laukku matkassa :)

Harmittavaa se on kuitenkin. Vielä kun tietää miten puhelin on ihmisille monesti niin monikäyttöinen väline että sen menettäminen varmasti harmittaa, niin takuulla veisin henkilökunnalle jos jostain löytäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Olitko kännissä?

No olin, mutten missään kaatokännissä. Huomasin yhtäkkiä että käsilaukku oli auennut ja puhelin pudonnut. Muutakin oli tipahtanut eikä enää löytynyt.

=varastettu

niin varmaankin :(

sen siitä saa kun ei ole tarkkana.

Ihmiset on tollasia - toiset.

Mukava ilta hiprakassa voi päätyä tollaseen. :(

Ja sit sulla itsellä omatunto soimaa, vaikkei oikeestaan olis mitään syytä.

Niin. Tuntuuhan se omalta vialta kuitenkin että ei muka ollut tarkkana.

Oon soitellu sinne missä se katosi ja elätellyt toivoa jos vielä löytyisi. Mutta eipä sitä taida...

Eikä siinä puhelimessa nyt niin tärkeitä kuvia ym. ollut mutta jotain kuitenkin ja se harmittaa :( Ihania kuvia tytöstä, sellaisia joita ei oo muualla :/

Yhteistyössä