Puetteko miehenne ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:
Meillä harjoitellaan jo ihan itse kengännauhoja :wave:

:laugh: :laugh: meillä on tarralenkkarit kun en vielä jaksa perehtyä tuohon opettamiseen.

T: paska avovaimoko ? :'(

Voi hyvät ihmiset, nyt tajuan yht'äkkiä miks mun mies ei suostu ostamaan ikinä nauhakenkiä. En oo sitä opettanut viel sitomaan naruja... Luulin, että se osais, kun osas letittää mun pitkät hiuksetkin iltasin ennen... vaan se rusettisolmu, sehän on niin vaikea. :(

Välillä pitää vähän avustaa, hyvin kuitenkin sujuu :laugh: . Ensi viikolla opetellaan sitten pistämään ne vaatteet joko takaisin kaappiin tai jos ovat likaiset niin pyykkikoriin ;) Osaa jo reippaasti ihan itse laittaa kengät oikeisiin jalkoihin. Juhlatilaisuuksiin valitsemme sitten asianmukaiset vaatteet...
Kotona saa mennä miten haluaa, ei kuitenkaan perse paljaana. Yleensä verkkarit ja paita.
On jo sen verran iso poika, että pärjää vessassakin hienosti yksin. Muistan toki kehua joka käynnin jälkeen :laugh: :laugh:
Kavereita saa tulla hakemaan ulos, kunhan kertoo et minne menee. Kotiintuloajat on, niistä pidetään kiinni.
Puhelinliittymä on hänen nimellään, onneksi sai opastusta liikkeessä sen liittymän sekä puhelimen käyttöön =) B)

mites sitte ku mun vaimo ei oo nyt kotona ja mun pitäis keittää kahvia ni pitiks siihe laittaa joku jutska niiku väliin ennenku iskee niit jauhoja (vehnä?) sinne luukkuun siin kahvinkeittimen päällä? Mikä se siitä sivusta aukeava juttu sit on? Siellä on joku tötterö tms. Entäs vesi. Laitetaanko se siin lasisessa pannussa siihen lieden näköselle ja annetaan vaan olla?
Ei näitä tajua :( En ollu varautunu tähän. Tahtoo kahvia.

Ai nii ja sit alkkareista. Isoin reikä on se mistä tunkeudutaan niihin pienempiin reikiin jaloilla?

Onko teidän 35-vuotiaat miehet yhtä hankalia kuin minun mieheni? Muutama esimerkki:

Mun miehellä on joku kauhea uhmaikä nyt menossa, joten tuo pukeminen on vähän hankalaa. Se on vielä saanut päähänsä, ettei halua pitää kypärälakkia saati sateella halua pitää kurahousuja. Kuvittele sitten, millaista sitä on yrittää pukea, kun pituuttakin on jo 184cm. Ei ole helppoa ei. Jokaisen uloslähdön jäljiltä mä olen ihan hikipäässä.

Ja kyllä mun täytyy sen puhelut hoitaa, kun se näppäilee siihen aina vääriä numeroita. Siis soittelee mun mielestä ihan väärille tyypeille. Lisäksi mies täytyy pitää vielä valjaissa, kun postia lähdetään hakemaan tuosta 20m päästä. Eihän siitä muuten tulisi mitään, sehän karkaisi heti omille teilleen. Nuo kaverit ovat kyllä pienoinen ongelma. Mulla on sellanen 10 sivun mittanen, A4-kokoinen kyselylomake, jonka jokainen miehen kaveriksi haluava joutuu täyttämään. Jos vastaa enempi kuin kaksi kertaa väärin, on anomus hylätty. On muuten ollut tosi surkea taso tähän mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
mites sitte ku mun vaimo ei oo nyt kotona ja mun pitäis keittää kahvia ni pitiks siihe laittaa joku jutska niiku väliin ennenku iskee niit jauhoja (vehnä?) sinne luukkuun siin kahvinkeittimen päällä? Mikä se siitä sivusta aukeava juttu sit on? Siellä on joku tötterö tms. Entäs vesi. Laitetaanko se siin lasisessa pannussa siihen lieden näköselle ja annetaan vaan olla?
Ei näitä tajua :( En ollu varautunu tähän. Tahtoo kahvia.

Ai nii ja sit alkkareista. Isoin reikä on se mistä tunkeudutaan niihin pienempiin reikiin jaloilla?

:laugh: :laugh: :laugh: ei helvetti mie putoon tästä tuolilta!!!

Meillä isäntä on kaikessa omatoiminen :) ja molemmilla samat sännöt. Jos juhlimaan mennään nii sillo ehdotan jotain vaatteita yms :) jos lähetää reissuun ni se on minä joka pakkaa kaiken :D isäntä kattoo muksuja :)

Meillä mun äite aina tuo isälleni puhtaat uudet vaatteet valmiiksi esim. saunaan mentäessä takkahuoneen tuolille :D ite se osaa pukea, mutta siinä ja siinä :) mein isä on aika pilalle hemmoteltu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä vaimo:
Ihan itse voidella leipänsä ! :D

No mun ei! Miten sait oppimaan? Ku tuo pistää sen voin vaan sellaseks kasaks siihen keskelle eikä ymmärrä levittää, vaikka kuin neuvoisin... :/

Meillä mies saa silloin pukea itse, ku menee vaan leikkimään tai itekseen ulos, mut jos mun on kehdattava mennä mukaan, pitää vähän syynätä. Esim sukat käsken yleensä ottamaan pois sandaaleista. :x

Leikkimään saa mennä, jos on läksyt tehty ja kotihommat hoidettuna. Mut kavereita ei saa tulla enään 19 jälkeen, ku silloin vauva menee jo nukkumaan.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Onko teidän 35-vuotiaat miehet yhtä hankalia kuin minun mieheni? Muutama esimerkki:

Mun miehellä on joku kauhea uhmaikä nyt menossa, joten tuo pukeminen on vähän hankalaa. Se on vielä saanut päähänsä, ettei halua pitää kypärälakkia saati sateella halua pitää kurahousuja. Kuvittele sitten, millaista sitä on yrittää pukea, kun pituuttakin on jo 184cm. Ei ole helppoa ei. Jokaisen uloslähdön jäljiltä mä olen ihan hikipäässä.

Ja kyllä mun täytyy sen puhelut hoitaa, kun se näppäilee siihen aina vääriä numeroita. Siis soittelee mun mielestä ihan väärille tyypeille. Lisäksi mies täytyy pitää vielä valjaissa, kun postia lähdetään hakemaan tuosta 20m päästä. Eihän siitä muuten tulisi mitään, sehän karkaisi heti omille teilleen. Nuo kaverit ovat kyllä pienoinen ongelma. Mulla on sellanen 10 sivun mittanen, A4-kokoinen kyselylomake, jonka jokainen miehen kaveriksi haluava joutuu täyttämään. Jos vastaa enempi kuin kaksi kertaa väärin, on anomus hylätty. On muuten ollut tosi surkea taso tähän mennessä.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä vaimo:
Ihan itse voidella leipänsä ! :D

No mun ei! Miten sait oppimaan? Ku tuo pistää sen voin vaan sellaseks kasaks siihen keskelle eikä ymmärrä levittää, vaikka kuin neuvoisin... :/

Meillä mies saa silloin pukea itse, ku menee vaan leikkimään tai itekseen ulos, mut jos mun on kehdattava mennä mukaan, pitää vähän syynätä. Esim sukat käsken yleensä ottamaan pois sandaaleista. :x

Leikkimään saa mennä, jos on läksyt tehty ja kotihommat hoidettuna. Mut kavereita ei saa tulla enään 19 jälkeen, ku silloin vauva menee jo nukkumaan.

:xmas:

Eli kyllä se oppi vähän kiertoteitä, eli mä annoin sille opetteluun ton muurauslastan, sillä se oppi ! On tosin pöytä aika rasvattu aina sen jälkeen, mutta kyllä se varmaan vielä oppii sisäsiistiksikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Hyvä hyvä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Tuo kyselylomake olis kyllä ihan paikallaan täälläkin. JA NUO VALJAAT!!!Ainakin Neste Rallyn aikana noilla valjailla olisi ollut käyttöä. Mies eksyi sitten huoltoalueelle, olisipa olleet ne valjaat niin ois ukkokulta pysynyt vieressä koko ajan.

naurettava kysymys. jos mulla on pinkki mekko, en kai mä anna miehen laittaa vihreää kravattia. tarpeen vaatiessa avustan kyllä pukemisessa siis, ihan laitan nappejakin kiinni ja sellasta, jos tuntuu siltä että miehelle tuottaa vaikeuksia. talvisin huolehdin siitä, että mies käyttää hanskoja ja kaulahuivia. villasukat pyysin mummoa kutomaan miehelle myös.

teoriassa miehen kännykkäliittymä on miehen oma, ja laskut maksaa itse. käytännössä mä valvon kännykän käyttöä.

Mitä muita kysymyksiä sulla olikaan? =)

Pelottavaa tässä on se, että vaikka te ette uskoisi, kaikki tämä on kirjaimellisesti totta. :D

Yhteistyössä