Puen kohta kymmenen kerrosta vaatetta päälle

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie oon hytissy jo toista tuntia hepeneissä täällä ja ootellu ukkoa kotia, vaaviki sopivasti veljellä hoijossa kolmeen asti ko sen tyttäret tahto murusen hoivattavaksi sinne... Ja ko soitin ukolle missä se viipyy nii sielä se pyörii rautakaupassa ettimässä jotaki vit*n kynnystä! |O

Pistin sille justiinsa tulikivenkatkusen viestin että nussikkoon puuta, mie en ennää jaksa oottaa, piti se yllättää mutko kerta kynnykset on tärkeämpiä nii olkoon sitte :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: ehkä ukkos ei oo osannu odottaa et yllättäisit hänet tollain :P

No ei varmaan osannukkaan ko ollaan enemmän tai vähemmän riielty jo viikko ja olen ollu ko persiille ammuttu karhunpoika muutenki :ashamed: Mutko soitin sille jo aamulla ko se lähti kauppareissulle että ei sitte jää mihinkään ko vaavi meni hoivattavaksi nii voijaan tehä jotaki "kivaa". Ei sitte vissin tajua... :$

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Pöh. Tuli viestiä takas että on kotona tunnin sisällä... Pitäskö sille vielä suostua antamaan? :| :xmas:

Vois oikeastaan mielenosotuksellisesti lähteä hiihtämään... :kieh:

No jos nyt tän kerran... :p Millasia hepeneitä sä muuten omistat? Mäkin oon joskus miettiny et vois ostaa jotain kivaa kahdenkeskisiin hetkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Pöh. Tuli viestiä takas että on kotona tunnin sisällä... Pitäskö sille vielä suostua antamaan? :| :xmas:

Vois oikeastaan mielenosotuksellisesti lähteä hiihtämään... :kieh:

No jos nyt tän kerran... :p Millasia hepeneitä sä muuten omistat? Mäkin oon joskus miettiny et vois ostaa jotain kivaa kahdenkeskisiin hetkiin.

Voi mulla on kaapin täyveltä vaikka mitä :D Nyt ko ne taas mennee päällekki ko en imetä ennää niin tissit on normaali koossa :xmas: Löytyy pitsiunelmia, korsetteja, sukkanauhatki ostin viime syksynä pitkän harkinnan päätteeksi, mut en oo vielä käyttäny kertaakaan :D Ylleensä katon yheltä nettisivulta malleja ja painelen sitte ostoksille oikeaan liikeeseen, laitan linkin jos se löytyy täältä konneelta vielä...

http://www.boutique-loulou.com/?gclid=COa8y_-b-Z8CFRks3goduSmFVA Tuolta mie kattelen malleja, sielä on kyllä kaikennäkösiä, en mie niitä semmosia ihmeviritelmiä omista ollenkaan, sellasia mukavia ja "helppoja" vain. :D

Kiitos :D Josko mäkin vaikka yllättäisin ton mieheni joku päivä..

Yhteistyössä