Pudotus saavutukset?

Tonnikeinukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:51 Hipsuli kirjoitti:
Alotin varovaisen painonpudotusen viime vuoden helmikuussa ja nyt on tulosta tullu jo -20 kg. Vielä ois jäljellä 5 kg, aletaan olla jo voiton puolella :D
Noudatatko PV.n ohjeita?
 
Miten niin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:51 Hipsuli kirjoitti:
Alotin varovaisen painonpudotusen viime vuoden helmikuussa ja nyt on tulosta tullu jo -20 kg. Vielä ois jäljellä 5 kg, aletaan olla jo voiton puolella :D
Miks "aletaan" olla voiton puolella ! Sähän OOT voiton puolella !! Upeeta ! Onnea !! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Pikkuhiljaa olen painoa pudotellut. Tyttö syntyi elokuun lopussa. Odotusaikana ja sitä ennen kertyneitä kiloja oli viitisentoista, nyt tavoitteena enää 5-6 kiloa saada pois. Olen liikkunut hurjan paljon verrattuna entiseen: salilla (sisältäen spinning, airobic, erilaiset kehonhallintajumpat, kuntosalitreeni) olen käynyt 3-5 krt/vko, lenkkeillyt olen aina kun ehtii. Nyt pimeän aikaan vähän vähemmän, mutta sauvakävelyä aloin harrastaa heti, kun olin laitokselta kotiutunut. Ruokavaliota olen muuttanut terveellisempään suuntaan; herkut olen jättänyt pois, paitsi yhtenä päivänä viikossa syön herkkuja. Salaatteja, raasteita jne syön paljon enemmän kuin ennen. Sekä fyysinen että psyykkinen olo on todella paljon parempi, kun on saanut kiloja ja senttejä pois! Liikunta pitää mielenkin virkeänä! :)
 
pikku pakko
1,5 kg tammikuun alusta, miinus-merkkistä oi huomioikaa, siskot hyvät! :attn: Öpauttista 13 ja puoli karistettavaa jäljellä, kesäkuun loppu on ideaaliaikataulu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:04 Tonnikeinukainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:51 Hipsuli kirjoitti:
Alotin varovaisen painonpudotusen viime vuoden helmikuussa ja nyt on tulosta tullu jo -20 kg. Vielä ois jäljellä 5 kg, aletaan olla jo voiton puolella :D
Noudatatko PV.n ohjeita?
En oo noudata. Tytön syntymän jälkeen aloin lenkkeillä vaunuilla rivakasti päivittäin vähintään tunnin ajan ja ruokavalion vaihdoin vähärasvaiseen ja rasvattomaan jo ennen syntymää. Oikeastaan olen laihtunut jo reilut 30 kg, mutta laitan reilun kymppikilon putoamisen täysimetyksen piikkiin =) lähti nimittäin parissa viikossa synnytyksen jälkeen! Kesän korvilla aloin sitten juosta ja pyöräillä vielä lisäksi, sillä on tulosta tullut. Ja ruokavaliosta olen karsinut vielä ylimääräistä pois. Edelleenkin imetän, tosin alan lopetella tytön täytettyä pian vuoden :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:33 Miten niin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:51 Hipsuli kirjoitti:
Alotin varovaisen painonpudotusen viime vuoden helmikuussa ja nyt on tulosta tullu jo -20 kg. Vielä ois jäljellä 5 kg, aletaan olla jo voiton puolella :D
Miks "aletaan" olla voiton puolella ! Sähän OOT voiton puolella !! Upeeta ! Onnea !! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Kiitos onnitteluista! Juu, voiton puolella ollaan, mut nuo viimeset kilot on niin työn takana tiputtaa, etten uskalla vielä nuolasta ennen ku tipahtaa :whistle: :D
 
Minna-76
Hei! Kaksi viikkoa ns. elämänmuutosta takana ja noin 5 kg kevyempänä... Tavoite on hurja, enkä halua sitä edes ajatella...etenen pienin askelin kohti päämäärääni, jonka toivon joskus saavuttavani. Ajatuksena olisi saada 20 kg pois, sitten olen kevyempi kuin vuosiin...tosin senkin jälkeen vielä ylipainoinen... Ihmettelen mistä nää on mun lanteille kertynyt...vaikka tiedän että se on se ns. makea elämä. Viikko keventäjissä takana...sivusto antaa potkua heikkoina päivinä.
 
Naksos harmaana
Mä pudotin viime keväänä 4kk aikana 6.5kiloa mutta kun saavutin eka tavoitteeni, innostus lopahti. Sen jälken on lähtenyt enemmän ja vähemmän laihduttamalla vielä vajaa kaks kiloa. Kun jaksaisi nyt rutistaa vielä vähän, sellaiset 8 kiloa!
 

Yhteistyössä