Psykoosi mutta ei hoitoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelottavaa

Vieras
jälkikäteen olen terapeutilleni puhunut synnytyksieni jälkeisistä oudosta tilasta johon liittyi hyvin tuskainen ahdistus. oli valtavaa hikoilua,vapinaa,sekoamisen tunnetta, tunnetta kuin ajatukset "karkaisi" päästä,univaikeudet, sekavuus.. en tunnistanut itseäni peilistä ja tuli outoja tuntemuksia esim. että silmät pyörähtivät väärinpäin jms. kamalaa!:(
lopulta kun menin sanomaan pahasta olostani,sain rauhoittavia ja sairaalapsykiatri käväsi. oli luonani n.5min. kirjasi sanomiani asioita,määräsi rauhoittavia ja se siitä. en saanut mitään muuta apua!tilani jatkui n.2vkoa.

terapeuttini oli sitä mieltä että kyseessä olisi ollut psykoosi.

Ei välttämättä psykoosi, eikä kuulosta aivan siltä, vaikea tietysti näin sanoa.
Onko sinulla traumatausta, traumoja, traumaattinen raskaus/synnytys? Huomattavasti univelkaa? Päihteitä ei varmaankaan tai tiettyjä lääkkeitä, eikä aivovammoja / vakavia sairauksia? Tai neurologisia sairauksia?

Alkuperäinen kirjoittaja veta:
Ei välttämättä psykoosi, eikä kuulosta aivan siltä, vaikea tietysti näin sanoa.
Onko sinulla traumatausta, traumoja, traumaattinen raskaus/synnytys? Huomattavasti univelkaa? Päihteitä ei varmaankaan tai tiettyjä lääkkeitä, eikä aivovammoja / vakavia sairauksia? Tai neurologisia sairauksia?

ei todettuna päävammoja,lapsena olin kolarissa ja loukkasin pääni mutta tiettävästi kuvattiin silloin.sairaalaan liittyy kyllä siltä ajoilta huonoja muistoja mut ei kai se toollasta aiheuta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja veta:
Tai onko toistunut, muita mt-ongelmia yleensäkin?

masennus ja ahdistuneisuushäiriö todettu. tämä toistui molempien synnytyksieni jälkeen,välillä muulloinkiin:(

Nuo oireet on enemmän ahdistushäiriöön liittyvää. Mulla samanlaista ja psykiatri sanoi, ettei ole psykoottista, vaan kovaa ahdistusta. Koita levätä.

Yhteistyössä