jos joku tietäisi
siis oikeasti? Jos todetaan että on niin väsynyt. sairaslomaa kirjoitti vajaa 4kk, olen siis nyt kotona. Onko yleistäkin että sairasloma heti alkuun näin pitkä vai olenko toivoton tapaus?
Mutta että väsymyksen takia? lausunnossa luki myös ettei ole psykoosin oireita eikä itsetuhoisuuteen viittaavia oireita. Mitähän lääkäri mahtoi tarkoittaa? Jos en reipastu niin sairaalaan.No sitä varten se M1 että sillä jaksolla arvioidaan kunnolla psyykkinen tila. Ja Itselleen/muille vaaraksi olo on muutakin ku se että uhkailee hengen ottamisella..
Mä olen joskus ollut lievän masennuksen takia sairaalassa ja sieltä ei ollut kovin helppo päästä pois,tuntui että sairaammat pääsi helpommin kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jos joku tietäisi;28109624:Mutta että väsymyksen takia? lausunnossa luki myös ettei ole psykoosin oireita eikä itsetuhoisuuteen viittaavia oireita. Mitähän lääkäri mahtoi tarkoittaa? Jos en reipastu niin sairaalaan.
No se lääkäri voi tehdä tietämättäsi ilmoituksen sossuun mulla oli joskus vääntöä niiden kanssa kun kävin psykiatrisella sairaanhoitajalla juttelemassa ja se oli ollut kuulemma huolestunut jostakin ja ilmoitti juttelumme sossuun,sossun kautta sitten asia selvisi.Alkuperäinen kirjoittaja Jos joku tietäisi;28109646:Miksi sossujen kanssa? En ole missään tekemisessä. Lääkärihän voi tehdä lastensuojeluilmoituksen jos katsoo väsymykseni olevan uhka lasten henkiselle kasvulle. opin tästä sen etten koskaan enää myönnä väsymystäni vaikka pää olis kainalossa. Onkohn mun pakko käydä psykiatrin luona? Jos ilmoitan ettei enää väsytä ja voin todella hyvin
Laittoivat sinne ja aika monta viikkoa muistaakseni olin vaikka en kovin huonossa kunnossa ollut,tästä jo yli 10v aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja jos joku tietäisi;28109682:halusitko itse vai laittoivatko? Ei ole pakko kertoa. Minua huolestuttaa lapset, nuorimmat vasta 6 ja 8 vuotiaat. Jos sinut otettu sairaalaan lievän masennuksen takia niin mihinkähän ne minut sitten laittaa kun todettu vaikea masennus ja joka ollut ennen sairaslomalle jääntiä vieläkin vaikeampi asteista. Kauanko jouduit olemaan
Voin ihan ok.Noiden psykiatrien yms kanssa saa olla varovainen juuri sossujen pelon takia.Kurja juttu kun apua tarvitsisi mutta sitä ei uskalla hakea ettei joudu silmätikuksi.Alkuperäinen kirjoittaja jos joku tietäisi;28109723:Kiitos kun kerroit. ja ilmeisesti voit hyvin nyt. Jos olisin tiennyt mitä tästä seuraa olisin ollut hiljaa ja kestänyt. harmittaa. Mielummin töissä kun sairaslomalla melkein puoli vuotta heti putkeen ja tiedä häntä mihin mut laittavat