Psykiatrian erikoislääkäri: ”Voimmeko me kansalaiset enää luottaa pääministerimme harkinta- ja arviointikykyyn maamme asioiden ylimpänä hoitajana?"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Selaa eilisiä uutisia!
Lääkäri- ja psykologiliitot ovat jo aikoja sitten antaneet asiasta selkeät ohjeet. Lehden päätoimittaja teki virheen mielipidekirjoituksen julkaisussa.
Tältä palstalta mode fiksusti poisti ikävän Sanna Marin ketjun.
Sanna tuskin seuraa Brysselissä loanheittoa.
Jos saan joskus kutsun Kesärantaan, otan mukaani kalakukon ja vesipullon.
En näin köyhässä ja onnettomassa maassa edes oleta, että saan jotain murusta eteeni.

Elät toiveessa, että Sanna järjestäisi eläkeikäisille demaritrolleille oman illanvieton? Taitaa käydän niin, että saat maistella sitä kukkoa ("cock") ihan kotioloissa. Vesipullo on toki hyvä olla suun huuhteluun.
Pääministeri johtaa maan rikkauteen ja onneen tai vaihtoehtoisesti köyhyyteen ja onnettomuuteen. Tämä ketju on pääosin keskittynyt viestintuojan ampumiseen. Pitäisikö hieman uhrata ajatusta myös sille viestille - eikö ketään huoleta?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
9MM
Kukas poliitikko sitä tuleekin heti mieleen tästä...
Kukas poliitikko sitä tuleekin heti mieleen tästä...
Oltiin sit samiksii. Mut kävi viellä se et sydän kävi niin kovilla ylikierroksilla et se etti kuka ja se muodostui pakkomielteeksi ja oli ihan sairasta mut se stoori imi mukaansa . Nytkin viellä välillä kuohahtaa ja heti on sanomassa väärälle ihmiselle kaikkee diipa daapaa. Vaik sitkun herää ni huomaa et se pieni kuohahdus oli vain typerä sydämmen yli reagointi juttuun.et tää se on vaik vois vaan pysähtyä miettiin kenen kaa oikeesti tulee toimeen ja juttelu on luonnolista eikä väkisin vääntämistä ni senkin tajuaa et ulkonäöllä oikeestaan ole merkitystä vaan sillä et sydän aidosti tuntee olevansa kotona ni se on se juttu mut itte unohdin ton ja välillä vielläkin siinä höntyilyn hetkellä kirjotan jotain sellaista mitä ei pitäisi kirjoittaa. Ku se menee höntyily tunteen piikkiin eikä se sana ole silloin todellinen tunne vaan sen kiireessä sanottu juttu joka sitten kaduttaa hetken päästä ja tuo häpeää kun taas sanoi suustaan sammakoita. Mut nyt täytyy narauttaa korkki kiinni kun palstailee eilenkin tuli joutuu ja tänään muutama. Mun ongelma on se et meen liikaa sen hetken tunteessa enkä pysyvyyden tunteessa ja siksi mun parisuhteetkin saattoi loppua ku "sydän" halusi jo toista ja menin seuraavaan. Ja aina saman toistoa et heti ku sydän näki uutta ni sit mentiin vaik se nopeuden harha hävii aika nopeesti. Ni oikeestaan tässä tätä kirjoittaessani tajusin sen. Et se kenen kaa tulee toimeen ja juttuun ja sydämmessä sellanen rauha ni se on hyvä ei se hetken kuohahduksen tuoma möly joka vie siitä aidosta pois päin. Sillonkun tulee se pikkunen kuohahdus ni ei lähe sitä seuraamaan ja sanomaan väärille tyypeille vääriä sanoi ku sillon loukkaa aitoa tunnetta ja sitä joka toi pysyvyyden oikeesti sydämmeen. Eikä sitä pysyvyyttä oikeesti johonkin toiseen pitäisi pyytää anteeksi kolmannelta osapuolelta. Ku loppujen lopuksi sydämmet tekee valinnan ei pää ja oletukset millainen sen toisen pitää olla sokkona siis mut mun pitää kyl varoa heittämstä kevtesti kehui jos se ei tule aidosti sydämmestä vaan päästä joka sitten tuo sydämmelle huonoo oloo ku herää seuraavana päivänä et ei hitto suu mitä menit sanomaan ja liioittelemaan. Mut esim mulla on ikävä fm nikkiä se on niin mukava ihminen et mustu vaan jos oot täällä kyllä ainakin 9mm välittää. Ollaan vähän sellasia laumasta erotettui yksinäisii susii au au auuu :D. Ainiin eikä siinä hetken huumassa tee hätiköityjä päätöksiä se on ollut mun ongelma. Siksi ootte saannut nähä mun kimpoilua täälläkin. Siinä mun tason on standartien mukaan heikkoa. Siitä johtuu mun monet sekoilut ja sotkut. Pitää alkaa gainamaan sitä leveliä
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Miten mielestäsi on johdonmukaista, että Trumpista tehdään diagnooseja, jotka julkaistaan suomalaisessa mediassa totena, mutta Marinista ei saa tehdä?
Jotenkin näkisin että oli hyvä, että pääministeriä arvosteltiin julkisesti tavoin millä se ei ole suotavaa. Se avasi keskustelua.
Toivon mukaan media ottaa opikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Oltiin sit samiksii. Mut kävi viellä se et sydän kävi niin kovilla ylikierroksilla et se etti kuka ja se muodostui pakkomielteeksi ja oli ihan sairasta mut se stoori imi mukaansa . Nytkin viellä välillä kuohahtaa ja heti on sanomassa väärälle ihmiselle kaikkee diipa daapaa. Vaik sitkun herää ni huomaa et se pieni kuohahdus oli vain typerä sydämmen yli reagointi juttuun.et tää se on vaik vois vaan pysähtyä miettiin kenen kaa oikeesti tulee toimeen ja juttelu on luonnolista eikä väkisin vääntämistä ni senkin tajuaa et ulkonäöllä oikeestaan ole merkitystä vaan sillä et sydän aidosti tuntee olevansa kotona ni se on se juttu mut itte unohdin ton ja välillä vielläkin siinä höntyilyn hetkellä kirjotan jotain sellaista mitä ei pitäisi kirjoittaa. Ku se menee höntyily tunteen piikkiin eikä se sana ole silloin todellinen tunne vaan sen kiireessä sanottu juttu joka sitten kaduttaa hetken päästä ja tuo häpeää kun taas sanoi suustaan sammakoita. Mut nyt täytyy narauttaa korkki kiinni kun palstailee eilenkin tuli joutuu ja tänään muutama. Mun ongelma on se et meen liikaa sen hetken tunteessa enkä pysyvyyden tunteessa ja siksi mun parisuhteetkin saattoi loppua ku "sydän" halusi jo toista ja menin seuraavaan. Ja aina saman toistoa et heti ku sydän näki uutta ni sit mentiin vaik se nopeuden harha hävii aika nopeesti. Ni oikeestaan tässä tätä kirjoittaessani tajusin sen. Et se kenen kaa tulee toimeen ja juttuun ja sydämmessä sellanen rauha ni se on hyvä ei se hetken kuohahduksen tuoma möly joka vie siitä aidosta pois päin. Sillonkun tulee se pikkunen kuohahdus ni ei lähe sitä seuraamaan ja sanomaan väärille tyypeille vääriä sanoi ku sillon loukkaa aitoa tunnetta ja sitä joka toi pysyvyyden oikeesti sydämmeen. Eikä sitä pysyvyyttä oikeesti johonkin toiseen pitäisi pyytää anteeksi kolmannelta osapuolelta. Ku loppujen lopuksi sydämmet tekee valinnan ei pää ja oletukset millainen sen toisen pitää olla sokkona siis mut mun pitää kyl varoa heittämstä kevtesti kehui jos se ei tule aidosti sydämmestä vaan päästä joka sitten tuo sydämmelle huonoo oloo ku herää seuraavana päivänä et ei hitto suu mitä menit sanomaan ja liioittelemaan. Mut esim mulla on ikävä fm nikkiä se on niin mukava ihminen et mustu vaan jos oot täällä kyllä ainakin 9mm välittää. Ollaan vähän sellasia laumasta erotettui yksinäisii susii au au auuu .
Se on justiinsa näin!

Mutta, älä koskaan häpeä sitä mitä olet tai sanot. Se on osa sua. Ja, sen vuoksi mäkin diggaan sua ihan saatanasti!!!!❤

PS. Mullakin on ikävä Mulainia (mustana), siinä on tosi nasta gimma!❤ Oli ihana lukea teidän sanailua ja pohdintoja!
 
Elät toiveessa, että Sanna järjestäisi eläkeikäisille demaritrolleille oman illanvieton? Taitaa käydän niin, että saat maistella sitä kukkoa ("cock") ihan kotioloissa. Vesipullo on toki hyvä olla suun huuhteluun.
Pääministeri johtaa maan rikkauteen ja onneen tai vaihtoehtoisesti köyhyyteen ja onnettomuuteen. Tämä ketju on pääosin keskittynyt viestintuojan ampumiseen. Pitäisikö hieman uhrata ajatusta myös sille viestille - eikö ketään huoleta?
Media on niin suuressa asemassa Suomessa, että kyllä se ihan ansaitusti ammutaan alas!

Nähdäkseni mediaa uskoo suurempi osa kansasta kuin pääministeriä…

Sannaa voisi kritisoida seuraavassa ketjussa jonka pistät alulle. ;)
 
9MM
Se on justiinsa näin!

Mutta, älä koskaan häpeä sitä mitä olet tai sanot. Se on osa sua. Ja, sen vuoksi mäkin diggaan sua ihan saatanasti!!!!

PS. Mullakin on ikävä Mulainia (mustana), siinä on tosi nasta gimma! Oli ihana lukea teidän sanailua ja pohdintoja!
Nojoo mut ma aloin tuntee painetta rinnassa kun arvioin trumppia eikä se oo kivaa tai siis ku mun mieli kelas et se voi loukkaantua tuosta ni sit heti kohta oon lepyttelemässä ja lieventämässä juttua et pahamieli lähtis pois ja sit mun sanat muuttuu ristiriitaseks ja kaikkia miellyttäväksi hommaksi. Vaik tää on vaan palsta jossa voi sanoo tiukastikkin jos jotain mieltä sitten se toinen kertoo kyllä mitä mieltä ja asiat voi korjaantua keskusteluin. Mä oon liian varovainen ku viime kerralla muutuin yli mieliseks kusipääks kaikki tietäväks ja tuomitsin muiden ideat ja vähättelin toisia mut toisaalta mähän kävin tän draaman kaaren pääni sisällä kun kuvittelin et oon keksinyt rakkaus puhelimen ja me keskustellaan telepaattisesti. Ni lopetin kirjottamisen kun pidin sitä turhana ku voi ne puhua äänetikin. Peyotehan oli eka palstalainen joka hiomasi et mulla ei oo kaikki kunnossa ja oli huolissaan ja pyys meneen lääkäriin. Mut oli se vauhti sokeus. Mut mä en koskaan enään haluu muuttuu pahaks kusipääks joka on ilkkumassa heti muiden ideoille ja sanomas et ootpa sä lapsellinen ja lytistämässä ideointii se luo pelkoa itse ilmaisuun kun toiset nauraa kuiteski mun jutuille ni sit ei uskalla tuoda omia ajatuksia enään julki jos on herkempi. Ja vetäytyy kuoreensa. Eli paljon potentiaalia menee hukkaan täällä elämässä. Vaik pitäis saada kaikki kukoistamaan ni miettikää mitä ideoita vois maailmaan syntyä ja sitä positiivista hulluutta mut pitää muistaa et vaik onnistuiskin ni välillä hyvä laittaa jäitäkin hattuun ku sitä voi tulla sokeeksi ittelleen ja ylimieliseks jee mä onnistun kaikessa. Toi on vähänku nuoralla tanssimista ku ei sitä posia halua negatiiviseks muuttaa mut se muuttuu ja tulee liian ylpeeks ittestään ja sit lankee ja kompastuu näin ittelle kävi. Sillain sopivasti. Mut totta lisbe se et pitää uskaltaa antaa mennäkkin jos opit on menny perille ni tulee hauskaakin ainakin ittelle :) mut sitä ylimielisyyttä en halua enään koskaan kokea. Noh välillä tulee hyppysellinen sitäkin mut sit pysähtyy ja kattelee. Onnistumisten jälkeen on hyvä rauhottua ja sit et huomenna on päivä uus ja mitäköhän se tuo tullessaan ja kaikki jatkuu ihan normaalisti. Nojoo kyl mä vähän vellon niissä :) mut aina tulee uusia haasteita ni niitä kohti vaan
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Nojoo mut ma aloin tuntee painetta rinnassa kun arvioin trumppia eikä se oo kivaa tai siis ku mun mieli kelas et se voi loukkaantua tuosta ni sit heti kohta oon lepyttelemässä ja lieventämässä juttua et pahamieli lähtis pois ja sit mun sanat muuttuu ristiriitaseks ja kaikkia miellyttäväksi hommaksi. Vaik tää on vaan palsta jossa voi sanoo tiukastikkin jos jotain mieltä sitten se toinen kertoo kyllä mitä mieltä ja asiat voi korjaantua keskusteluin. Mä oon liian varovainen ku viime kerralla muutuin yli mieliseks kusipääks kaikki tietäväks ja tuomitsin muiden ideat ja vähättelin toisia mut toisaalta mähän kävin tän draaman kaaren pääni sisällä kun kuvittelin et oon keksinyt rakkaus puhelimen ja me keskustellaan telepaattisesti. Ni lopetin kirjottamisen kun pidin sitä turhana ku voi ne puhua äänetikin. Peyotehan oli eka palstalainen joka hiomasi et mulla ei oo kaikki kunnossa ja oli huolissaan ja pyys meneen lääkäriin. Mut oli se vauhti sokeus. Mut mä en koskaan enään haluu muuttuu pahaks kusipääks joka on ilkkumassa heti muiden ideoille ja sanomas et ootpa sä lapsellinen ja lytistämässä ideointii se luo pelkoa itse ilmaisuun kun toiset nauraa kuiteski mun jutuille ni sit ei uskalla tuoda omia ajatuksia enään julki jos on herkempi. Ja vetäytyy kuoreensa. Eli paljon potentiaalia menee hukkaan täällä elämässä. Vaik pitäis saada kaikki kukoistamaan ni miettikää mitä ideoita vois maailmaan syntyä ja sitä positiivista hulluutta mut pitää muistaa et vaik onnistuiskin ni välillä hyvä laittaa jäitäkin hattuun ku sitä voi tulla sokeeksi ittelleen ja ylimieliseks jee mä onnistun kaikessa. Toi on vähänku nuoralla tanssimista ku ei sitä posia halua negatiiviseks muuttaa mut se muuttuu ja tulee liian ylpeeks ittestään ja sit lankee ja kompastuu näin ittelle kävi. Sillain sopivasti. Mut totta lisbe se et pitää uskaltaa antaa mennäkkin jos opit on menny perille ni tulee hauskaakin ainakin ittelle mut sitä ylimielisyyttä en halua enään koskaan kokea. Noh välillä tulee hyppysellinen sitäkin mut sit pysähtyy ja kattelee. Onnistumisten jälkeen on hyvä rauhottua ja sit et huomenna on päivä uus ja mitäköhän se tuo tullessaan ja kaikki jatkuu ihan normaalisti. Nojoo kyl mä vähän vellon niissä mut aina tulee uusia haasteita ni niitä kohti vaan
Erilaisuus on se rikkaus, siitä voi oppia.
Jos pyrimme olemaan samanlaisia kuin muut niin ollaan massaa mikä ei tuota ajatuksia tai mitään uutta.

Hienoa olisi jos voisimme elää elämämme muita kunnioittaen ja muita satuttamatta, ja tarjoten hedelmällisiä asioita ympärillemme. Mutta, ei voi vaatia että pystyisimme siihen aina.
Me olemme epätäydellisiä ihmisiä loppuun asti, eli kasvua on luvassa - ihan jokaiselle meistä.❤
 
Media on niin suuressa asemassa Suomessa, että kyllä se ihan ansaitusti ammutaan alas!

Nähdäkseni mediaa uskoo suurempi osa kansasta kuin pääministeriä…

Sannaa voisi kritisoida seuraavassa ketjussa jonka pistät alulle.
Eihän mediaa (=Suomenmaa-lehti) mitenkään voimakkaasti arvosteltu, koska lehti nykytavan mukaan pyyteli nöyrästi anteeksi. Tuon huolensa kertoneen lääkärin päätä on enemmän vaadittu pölkylle, täälläkin.

Mielestäni kirjoitus ei ollut ilkeää kritiikkiä, vaan ehkä oikeaa huolta. Jos pääministerin henkinen kestävyys alkaa horjua, ei se ole leikin asia. Sama, jos muuttuneen käytöksen takana olisi jotakin muuta (esim. jaksamaan auttavat huumeet, joita muusikkopiireissä liikkuu). Mehän emme tiedä, ilmaisiko lääkäri huolensa ensin esim. valtioneuvoston kanslialle saamatta vastausta.
 
9MM
Erilaisuus on se rikkaus, siitä voi oppia.
Jos pyrimme olemaan samanlaisia kuin muut niin ollaan massaa mikä ei tuota ajatuksia tai mitään uutta.

Hienoa olisi jos voisimme elää elämämme muita kunnioittaen ja muita satuttamatta, ja tarjoten hedelmällisiä asioita ympärillemme. Mutta, ei voi vaatia että pystyisimme siihen aina.
Me olemme epätäydellisiä ihmisiä loppuun asti, eli kasvua on luvassa ihan jokaiselle meistä.
Joo mut pitääkö pilkata ideaa vai omalla kyssärillä edistää sitä miksi se ei voi toimia ja homma etenee kypsemmin. Ni tuossa en näe et miksi aina ei voisi olla niin ihmisellä et miksi joskus olisi oikeus pilkata sitä ideaa vaik ois kuin hassu omasta mielestä? Voihan siitäkin keskustella. Sit siinä pahimmassa tapauksessa käy niin et joku juo puhdistus ainetta ku aatellaan et kun meitä pilkataan ni me ei kuunella enään varoittavaa sanaa mitä toinen puoli sanoo. Eli pilkkaaminen aiheuttaa vaaraa yhteiskuntaan ja saa pahaamieltä aikaan. Ni sitä moni kovettuu mikä on sääli. Sit tietty on roastit jossa annetaan lujaa ja kovaa mut sillon ne tietää kaikki mihin ryhtyy. Mut tässä puhuttiin ideoiden pilkkaamisesta ku se on helpompi käsitellä. Sit on tietty ne normaalit ku suututaan ja sanotaan vitun idiootti tai vitun pelle ni se on inhimillistä ja sitä tapahtuu kyl mullekkin ja sanon kovastikkin jos suutun en oo kyl pitkään aikaan ollu suuttunut. Noh laajoja kokonaisuuksia. Enkä enempää jaksa tänään miettiä mut palaillaan jos jotain mieleen pälähtää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Ainiin flättereitä pilkataan ja ne lukittautuu omaan kuplaansa ku niiden idea on muka niin hyvä. Pitäiskö niiden johtajat viedä avaruuteen et ne näkee et pallo on pyöreä ja sit ne kertois muillekkin et jee se onkin pyöreä ja päästäis sitten siitä aiheesta eroon eikä flättereitä enään kuolis oma tekemiin raketteihin? Vai käviskö siinä niin et loput sanois et ne johtajat huijaa ja on muuttuneet pallo on pyöreä salaliittoon? Sä olit lisbe hyvä kun sanoit et kasvetaan koko elämä. Ja suurin osa hurahtaa johonkin salaliittoon elämänsä aikana ja sit siitä pidetään kiinni ku kato muut jotka ei näin usko on lampaita. Mut joku harmaa täällä hyvin sanoi et sithän ne on salaliitto massaa jotka haluaa et kaikki ajattelee niinkuin he. Esim et valtamedia ei tuo mitään oikeaa vaan ainoostaan vaihtoehtomedia on luotettavaa ja ei uskota mitään mitä valtamedia syöttää. Eli ajatellaan niinkuin se joka tämän teorian kehitti ni onko se sitten omaa ajattelua? Vai massan mukana menemistä? Tai siis tältä se välillä tuntuu kun lukee niit juttui jotkut on tosifanaatikoita ja hoetaan ne samat jutut mitä kuultu näin siis käynnyt salaliitto piireissäkin. Joku syötti et 5g verkot aiheutti koronan ja siihen uskoo sitten isot määrät ja ne hokee tätä sokeana kuin lampaat?
 
9MM
Et ehkä se kriittine ajattelu omia uskomuksiaan kohtaan puuttuu ja menettää suhteellisuus tajun ja sitten kun on syvällä ni ei osaa päästää irti ja sortuu vaik mihin hullutuksiin ja sieltä on vaikee päästää irti enään ku se on täyttä totta sitten mielessä ja kaikki muut väärässä ja johdateltuja lampaita se todellisuuden taju onjo hämärtynyt ja siitä hulluudesta pidetään kiinni vaik se olis harhasta ajattelua. Mut sit toisaalta ylikriittinenkään ei ole hyvä se aiheuttaa jatkuvaa vatvomista ja seilaamista ja kuten sanoit lisbe parisuhteeseen on hyvä heittäytyä ja luottaa toiseen ja kait se vähän sinisilmänenkin et näkee sen ruusunpunasten lasien läpitte sen homman ehkäpä. Mut ehkä ylikriittiseltä se taipumus heittäytymiseen puuttuu tai on heikolla tasolla ku hurahdus vaikka naiseen sotkis pään ja pelkää sitä sekasena oloa ja taipuu kontrollointiin ja alkaa käydä etukäteen jo läpitte et mitä ongelmia siinä suhteessa olisi vaik sillä ei olisi todellisuuden kanssa mitään tekemistä ku niin ei kävisikään oikeassa elämässä.sitä muuttuu vaan ylivarovaiseksi sitten ja alkaa näkeen lisää ongelmia ja sekin on loputon suo ja ne ongelmat koko ajan suurenee ja pistää pään sotkuun ja käy niin et se kaikki oli oman ajattelun luomus. samalla kun todellisuudessa ei ollut käynnyt mitään sellasta mitä omissa kuvitelmissa teki ittelleen. Mut toki on hyvä olla mielikuvitustakin sieltähän tulee vaikka ja mitä. Mut sit pitäis pystyy palata todellisuuteen joka on turvasatama jossa on rauhallista ja tyyntä :)
 
Eihän mediaa (=Suomenmaa-lehti) mitenkään voimakkaasti arvosteltu, koska lehti nykytavan mukaan pyyteli nöyrästi anteeksi. Tuon huolensa kertoneen lääkärin päätä on enemmän vaadittu pölkylle, täälläkin.

Mielestäni kirjoitus ei ollut ilkeää kritiikkiä, vaan ehkä oikeaa huolta. Jos pääministerin henkinen kestävyys alkaa horjua, ei se ole leikin asia. Sama, jos muuttuneen käytöksen takana olisi jotakin muuta (esim. jaksamaan auttavat huumeet, joita muusikkopiireissä liikkuu). Mehän emme tiedä, ilmaisiko lääkäri huolensa ensin esim. valtioneuvoston kanslialle saamatta vastausta.
Jos tietyllä tittelillä menee laukomaan jotakin mille ei ole mitään tarkempaa perustetta, on tittelillä merkitystä, etenkin jos mielipide esitetään julkisessa mediassa (kuten tämä keskustapuolueen lehti) ja titteli mainitaan asian yhteydessä.

Jos henkilö haluaa kritisoida Sannaa niin sen kun vain, mutta senhän voi tehdä yksityisesti omassa mediassaan yksityisenä henkilönä, eikä lääkärinä yleisessä mediassa, etenkään, koska hän vain havainnoi - hänellä ei ollut mitään todellista todistusaineistoa väitteiden tueksi.

Tämä on tosi vaarallista ja ikävää, että jopa julkisrahoitteisessa mediassa voidaan julkaista vaikka mitä paskaa ilman sanktioita - oli henkilö sitten Trump tai Marin joista asioita julkaistaan - ilman diagnooseja.

Jos lääkäri ilmaisi huolensa ensin esim. valtioneuvoston kanslialle saamatta vastausta niin tämä on asia mistä olisi voinut uutisoida.

Sananvapaus on kaikki kaikessa, mutta ei näin.
 
9MM
Tai sit se et luo parisuhteelle megalonaamiset puitteet mielessä mun pitää hyvin osata keskustella koko ajan olla nokkela ja näppärä ja hauska sit alkaa miettiin et mistä me keskusteltais luo siis päässään täydellisen suhteen ja se aiheuttaa hirveet paineet sitten täysin turhaan et pitää tehdä niin ja näin ja sitku ei siihen pystykkään oikeessa elämässä ni tulee pettymystä ja alkaa syöksy kierre. Hitto aivot on siitä tyhmä et ne haluaa käydä kaikki etuläteen läpitte et on kontrolli ja sit suututaan toiselle jos se ei suostu tälläseen kaavioon mitä itte suunnitellut vaan alkaa tulla poikkeamia tähän kaavioon ja se on kova pala aivojen hyväksyä vaan sitä halutaan puolustaa sitä omaa suunitelmaa eikä tajua et se nainen ei oo sun päänluomus vaan ihan omanlaisensa ja siinä on paljon muuttujia joka ilman pingottamista tekis suhteesta uniikimman kun ei tiedä etukäteen. Mut joo kyl rutiiniakin pitää olla hitto ei sellastakaan jaksa et ei koskaan tietäis mitä tapahtuu liika jännityskin on sydämmelle hurjaa ja aivotkin kaipaa rentoutusta. Ollaan hiljaa vaan ja katellaan telkkaa jnee jnee täydellistä esittäessä tulee hirveet paineet. Mut on ne aivot aika metka paikka :D
 
Tai sit se et luo parisuhteelle megalonaamiset puitteet mielessä mun pitää hyvin osata keskustella koko ajan olla nokkela ja näppärä ja hauska sit alkaa miettiin et mistä me keskusteltais luo siis päässään täydellisen suhteen ja se aiheuttaa hirveet paineet sitten täysin turhaan et pitää tehdä niin ja näin ja sitku ei siihen pystykkään oikeessa elämässä ni tulee pettymystä ja alkaa syöksy kierre. Hitto aivot on siitä tyhmä et ne haluaa käydä kaikki etuläteen läpitte et on kontrolli ja sit suututaan toiselle jos se ei suostu tälläseen kaavioon mitä itte suunnitellut vaan alkaa tulla poikkeamia tähän kaavioon ja se on kova pala aivojen hyväksyä vaan sitä halutaan puolustaa sitä omaa suunitelmaa eikä tajua et se nainen ei oo sun päänluomus vaan ihan omanlaisensa ja siinä on paljon muuttujia joka ilman pingottamista tekis suhteesta uniikimman kun ei tiedä etukäteen. Mut joo kyl rutiiniakin pitää olla hitto ei sellastakaan jaksa et ei koskaan tietäis mitä tapahtuu liika jännityskin on sydämmelle hurjaa ja aivotkin kaipaa rentoutusta. Ollaan hiljaa vaan ja katellaan telkkaa jnee jnee täydellistä esittäessä tulee hirveet paineet. Mut on ne aivot aika metka paikka
Ja sitten ne vielä
kehtaa väittää että miehillä on putkiaivot! 😁❤
 
vierailija
YLE:

"– Toisaalta, jos psykopaattisia piirteitä omaava henkilö kasvatetaan sivistyneesti ja oikein, ei piestä, petetä tai turhauteta, hänestä saattaa tulla menestyvä poliitikko, joka puhuu palturia sujuvasti, psykiatrisen vankisairaalan asiantuntijaylilääkäri, työelämäprofessori Hannu Lauerma kuvailee."
 
vierailija
YLE:

"– Toisaalta, jos psykopaattisia piirteitä omaava henkilö kasvatetaan sivistyneesti ja oikein, ei piestä, petetä tai turhauteta, hänestä saattaa tulla menestyvä poliitikko, joka puhuu palturia sujuvasti, psykiatrisen vankisairaalan asiantuntijaylilääkäri, työelämäprofessori Hannu Lauerma kuvailee."
Onko Sannaa kasvatettu sivistyneesti? Jotain katkeruutta Sannaan on jäänyt kun ei mennyt edes isänsä hautajaisiin. Heijastuuko se hänen tapaansa tehdä töitä, eli toimia pääministerinä?
 
vierailija
Eläköityneen naispoliitikon arvio Sannan mielentilasta:
Tunneskaalalla; laskelmoivuus, kylmyys, pakkomielteisyys. Vähän pelottavalta se tuntui, kun kyseessä nuori ihminen.

”– Kun on jo vähän enemmän perspektiiviä kuin kolmekymppisillä, niin voimme sen myös sanoa ääneen, hän myös toteaa.”

Eipä ihme, että Sannan boomeriheitto osui ja upposi Liisan tyyppisiin kalkkiksiin.
Uskomatonta, että olen vuosi sitten osallistunut muutamalla viestilläni tähän umpikahjoon viestiketjuun.
 

Yhteistyössä