Provon lapsuus - onko ihme, että lopputulos on tälläinen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Olin tosi huonosyömäinen vauvana (joka on korjaantunut kyllä iän myötä :whistle: ), joten mummoni jauhoi hampaattomalla suullaan ruuan sopivaksi ja sitä sitten olen nieleskellyt vauvaikäni :o :o :o

Äsken tajusin, että millä suulla mummo on nuo ruuat jauhanut??? Samalla, jolla on ukkini kikkeliä imeskellyt :x :x :x :x Koskaan en toivu tästä oivalluksestani - never, ever.......

Nykyajan vauvat ovat kyllä aika etuoikeutettuja, kun elävät noiden valmissoseiden aikakautena :saint: :saint:

Höpö, höpö! Tuollaista ei harrastettu enää Provon syntymän aikoihin! Kyllä neuvolavalistus oli jo tehnyt tehtävänsä ja tiedettiin, miten haitallista on siirtää bakteereja aikuisen suusta lapselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Höpö, höpö! Tuollaista ei harrastettu enää Provon syntymän aikoihin! Kyllä neuvolavalistus oli jo tehnyt tehtävänsä ja tiedettiin, miten haitallista on siirtää bakteereja aikuisen suusta lapselle!
No eipä nykyäänkään neuvoja kaikki noudata. Suolaa alle 1v:lle esim.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:

Niinhän sie luulet :) tuota tarinaa jaksoivat kertoa siihen asti, kun haudanlepoon pääsivät. Varmaan ei ihan pohjoiseen se valistus ihan samaan aikaan tullut kuin muualle :x :x :x

oletko varma että mummosi on ollut niinkin avarakatseinen, että on oikein poskihoitoa ukillesi antanut? :whistle:

ja toisaalta taas, jotkuthan tykkäävät ihan alapään lipomisesta myös sieltä toiselta puolelta.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Olin tosi huonosyömäinen vauvana (joka on korjaantunut kyllä iän myötä :whistle: ), joten mummoni jauhoi hampaattomalla suullaan ruuan sopivaksi ja sitä sitten olen nieleskellyt vauvaikäni :o :o :o

Äsken tajusin, että millä suulla mummo on nuo ruuat jauhanut??? Samalla, jolla on ukkini kikkeliä imeskellyt :x :x :x :x Koskaan en toivu tästä oivalluksestani - never, ever.......

Nykyajan vauvat ovat kyllä aika etuoikeutettuja, kun elävät noiden valmissoseiden aikakautena :saint: :saint:

Mistä sinä tiedät ovatko isovanhempasi harrastaneet suuseksiä? Oikein sääliksi käy kun et osaa tuon enempää kunnioittaa heitä :(

Yhteistyössä