Provoksi syyttely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Itseäni on välillä tympäissyt kun olen valittanut jostain asiasta, kuten esim. yhtenä yönä tällä viikolla niin se leimataan provoksi. Mikä joistakin asioista tekee niin epäuskottavia että ne eivät voi olla todellisia? Esim. tässä yhdessä tapauksessa avauduin ikävästäni yhtä henkilöä kohtaan ja mielentilani oli väsynyt ja hivenen sekava eli teksti ei ollut kovin johdonmukaista niin sain kommentin että "niin...KEKSINYT! Sorry, kyllä sen heti huomaa kun juttua kehitellään ja keksitään kokoajan eteenpäin. "

Se on semmonen jännä ilmiö, että joskus olen kirjottanut harmaana jotain arkaa asiaa ja on sanottu heti provoksi.

Kerran kirjotin mustana, linkitin kuvan, missä oli kädessäni iso mustelma ja sepitin kertomuksen siitä, kuinka ufo ilmestyi mun parvekkeelle ja että alienit varmaan oli jotain tehnyt mun sille kädelle. Kukaan ei sanonut sitä provoksi, vaan kaikki alkoivat kertoa omia kokemuksiaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on semmonen jännä ilmiö, että joskus olen kirjottanut harmaana jotain arkaa asiaa ja on sanottu heti provoksi.

Kerran kirjotin mustana, linkitin kuvan, missä oli kädessäni iso mustelma ja sepitin kertomuksen siitä, kuinka ufo ilmestyi mun parvekkeelle ja että alienit varmaan oli jotain tehnyt mun sille kädelle. Kukaan ei sanonut sitä provoksi, vaan kaikki alkoivat kertoa omia kokemuksiaan. :D

:D kummallinen ilmiö.. ehkä pitää tehdä erikseen musta nikki missä kertoilee aremmista asioista ja toisella sitten höpöttelee normaalisti...

Yhteistyössä