Provera ja raskaus

16.10.2012
124
2
18
Hei! :)
Kyselen täällä että onko joku tullut Provera-kuurin aikana raskaaksi? :confused: Olen syönyt sitä nyt 4 kiertoa. kp 28pv näillä pillreillä. Lopetin yli vuosisitten pillerit ja kuukautisia ei kuulunut. Söin Primolutit ja terolutit ja tuntui ettei silti mikään toimi. No, vaihdoin gyneä ja löysin mahtavan vanhan mies lääkärin. Kertoi heti että minun aivolisäke ei toimi oikein. Määräsi Proveraa ja heti alkoi homma luistaa. Olen virkeämpi, naama ei kuki, kuukautiset tulevat normaalisti (kylläkin vielä lääkkeillä). Todettiin myös samalla monirakkulaiset munasarjat, mutta kuulemma johtuu nyt tästä sekaisesta hormoonitasapainosta. No nyt oltiin yhdynnässä oviksen aikaan ja tuli jotenkin niin rauhallinen olo. Että nyt tärppää! Nyt menossa kp 25. Tuntuu nippailua ja nipistelyä alavatsalla. Nokka on tukossa, kurkkukarhea ja lämpö 37,2. Mutta en silti tunne oloa flunssaiseksi. Eilen sain kauhean itkupotkuraivarin miehelle, syyttä suotta! Repivää kipua liikkuessa ajoittain ja sisäreisiä viiltelee. :confused:

Mutta tänään raskaustesti näytti negaa. Oli siinä pienen pieni haamu, mutta se oli CB+ josta oon kyllä kuullut että tekee sellasta. : /

Lääkäri sanoi silloin viimekäynnillä, että Proveraa puoli vuotta, sitten voidaan kokeilla Clomit-kuuria.
Mutta onko jollain kokemusta, voiko Provera-kuurin aikana tulla raskaaksi?
Miehen kanssa ei yritetä ainakaan täysillä, mutta ei silti ehkäsyä käytetä.

Yhteistyössä