K
kissankello
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.
Mulla on kokemusta, olen tilannut sieltä paljon alusvaatteita. Mulla on kyllä koot vastannu ihan oikeita kokoja. Laita sähköpostia sinne..Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.
Pistin joskus tuotteet takaisin ja lapun mukaan missä sanoin etten halua liittyä.2viikon palautusoikeus.S-postilla laitoin vielä saman asian!Siihen loppui se.
Tuosta näkee s-postin
http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=fi-FI
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.