Progynova

• Viestiketjun aloittaja Nainen51
  • Ensimmäinen viesti
Nainen51
Hei kanssasisaret, onko jollakin kokemusta progynova 1mg hormonitableteista ? Lääkäri määräsi minulle niitä ja olen nyt syönyt pari viikkoa 1tabu/päivä. En ole vielä huomannut erityistä vaikutusta. Minulta on poistettu kohtu, joten lääkärin mielestä tämä olisi sopiva korvaushoito.
Geeliä olisin mieluummin halunnut, mutta eikö tämä liene tarpeeksi tehokas jos kohtu on poistettu. Lisäksi geeli ei kuulemma imeydy joillakin (liekö nahkan paksuudesta kiinni).

ritu
Olen käyttänyt Progynovaa nyt muutaman kuukauden.
Nukun paremmin, limakalvot paremmassa kunnossa. Ainoa
ikävä puoli on painon nousu ja yleinen turpoaminen, rinnat
kasvavat ym. Minulla kohtu tallella ja joudun tekemään tyh-
jennysvuodon Primolutilla aina muutaman kuukauden välein.
Geeleistä ei ollut mitään hyötyä. kun eivät imeydy.

ap
Kiitos vastauksesta Ritu, ikävää jos tämä kyseinen hoito kerää nestettä ja lihottaa, jos muuten auttaa. Minulla on kokeiluna tämä nyt yhden kuukauden, ja katson miten se minulle toimii. Niinkuin kirjoitin alkuperäisessä viestissä, etten ole vielä huomannut mitään erityistä vaikutusta, mutta olenhan syönyt tabuja vasta reilut kaksi viikkoa.

Kovin
on yksilöllistä jokaisella. Olen syönyt 7 kuukautta kyseistä merkkiä eikä paino ole noussut eikä ole turvotusta. Päänsärkyä aiheutti se kun nostin annostusta 2 mg:hen. Palasin entiseen annostukseen ja kärsin jonkin verran kuumotuksista iltaisin ja öisin.

Yhteistyössä