...%¤"#/&%¤ profiili!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lillu

Aktiivinen jäsen
24.04.2009
3 527
0
36
Nyt tökkii pahemman laatusesti, eli miten tuon profiilikuvan saa vaihdettua? Siis ok, lähtee pois kun laittas - poista olemassa oleva kuva -, mutta... kun laittaa uuden kuvan ja käy sitten tsekkaan sen, niin YLLÄTYS YLLÄTYS, siellä on tää edellinen kuva taas!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Olisko nyt joku vika?
Mä yritin kans just vaihtaa, mutta sama kuva tönöttää vieläkin.

Pikkasen ihmetyttää kun muita kuvia sain kyllä lisättyä, mutta tää eka "profiili"-kuva ei tasan suostu vaihtumaan!

ihania kuvia! :heart:
ja rohkeesti laitettu pinkkiä pojalle. :D

meillä tää nuorin typy syntyny kesällä ja ei edes muista että se on ollu noin pieni. kasvaa liian nopeesti. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

meillä tää nuorin typy syntyny kesällä ja ei edes muista että se on ollu noin pieni. kasvaa liian nopeesti. :snotty:

Kiitos kovasti! :D Itse pidän myös punaisesta ja jotenkin katsosin ettei kai poika mitään traumoja nuin pienenä saa vaikka pinkkiäkin olisi. :)

Ja totta, kasvaa ihan liian nopsaan. Nytten näkee joka päivä uusia ilmeitä, hymyä, jtn jokeltelua... kamera käy kuumana kun tuntuu ettei pysy mukana muuten eikä muista kuitenkaan kaikkea. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:

Kiitos kovasti! :D Itse pidän myös punaisesta ja jotenkin katsosin ettei kai poika mitään traumoja nuin pienenä saa vaikka pinkkiäkin olisi. :)

Ja totta, kasvaa ihan liian nopsaan. Nytten näkee joka päivä uusia ilmeitä, hymyä, jtn jokeltelua... kamera käy kuumana kun tuntuu ettei pysy mukana muuten eikä muista kuitenkaan kaikkea. =)

ukko aina v*ttuilee mulle ku nappaan 50 kuvaa kerrallaan mutta kun jokainen ilme on eri ja toinen on niin söpö jokasessa kuvassa niin en raaski deletoidakaan "ylimääräset". kone ihan täynnä jo. :p

Just! :) Me onneksi kuvataan kummatkin niin ei o turhia mutinoita. Ennestään jo paljon kuvia niin ostasin nyt varsiten 1 Teran verkkokovan vielä lisää, ei ainakaan ihan just loppus tila. Ja lisäksi automaattinen varmuuskopiointi, niin ei häivy kuvat minnekään bittiavaruuteen.

Yksikään kuva pikkusesta ei ole liikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mulla on ollut sen profiilikuvan laittamisen kanssa aina niin paljon ongelmia, että olen siit luounut kokonaan ja linkittänyt siihen tekstikohtaa kuvani. Siis viimeks yritin kaks viikkoa varmaan vaihtaa kuvaa ja aina vaan oli se sama, vaikka kuinka tallentelin ja kirjautusin sisään ja ulos :kieh:

Ja kun tuota mun vanhaa kuvaa ei tasan tarkkaan ainakaan omalla koneella enää ole, mutta kummasti se takaisin pomppaa! :kieh: :laugh:

Yhteistyössä