Prkleen kuntosali.

Juon Kahvini Miten Sattuu

Aktiivinen jäsen
04.07.2004
1 294
0
36
Oulu
Huoh, olen liittynyt tänne uudelle paikkunnalle muutettaessa, eli kesäkuun alussa uudelle salille ja en voi väittää olevani järin tyytyväinen.

Tilat ei vastanneet mun ennakkodotuksia mutta sen kanssa voin vielä elää kun noi LesMillsin tunnit on kuites hyviä. Nyt ne on sitten kuitenkin kerenneet jo sössimään noiden maksujenkin kanssa. Mie kun sain liittymistarjouksena koko kesän jäsenyyden hintaan 45e, jonka maksoin tuolloin liittyessä. Niin että ensimmäinen varsinainen kuukausimaksu pitäisi mennä vasta syyskuussa suoraveloituksena tililtä. Tänään aamulla sitten ilokseni huomasin et ovat ottaneet tässä kuussa jo täyden maksun. Soitin saman tien sinne ja ihmettelin tapahtunutta ja täti puhelimessa ei tiennyt kuulemma mistään mitään. "Näitä on nyt jostakin syystä tapahtunut" et koitan selvittää asiaa. Soittivat sieltä Kuntokarusellista sitten hetken päästä ja sanoivat että syyskuussa ei sitten mene maksua kun nyt on veloitettu. Ei ollut edes mitenkään erityisen pahoillaan olevan kuuloinen se nainen, joten mua alkoi siepata. Saakeli, 47e on melko iso raha ja mun mielestä on tosi noloa firmalle jos se menee aiheetta asiakkaan tilille, ei niin pitäisi voida käydä.
Noh sanoin sitten sille tätille että ei passaa mulle,että olen opiskelija ja tuo raha on minulle iso. Et haluan että se hyvitetään nyt heti ja oletan että seuraava maksu menee AJALLAAN syyskuussa. Ja että olen todella pettynyt tuohon saliin eikä anna hyvää kuvaa toiminnasta. Ja että jos vielä toistuu niin harkitsen sopimuksen irtisanomista (mulla on vuoden soppari):D Aikoi jättää viestin jollekin toiselle henkilölle et pitää hyvittää mulle sitten kun on TARKISTETTU et maksu on mennyt multa aiheetta ja hän sit vielä soittelee. Aion avautua sillekin, pöh.

Ton takia mä en mene sellaiselle salille, jonne pääsee vain liittymällä jäseneksi. Kerran kävin ilmaiseksi tutustumassa yhdessä sellaisessa, ja käynnin jälkeen sain kuulla varsinaisen myyntipuheen. Liittymismaksu oli just jotain tuon verran, mutta sen jälkeen mulle jäi täysin epäselväksi, milloin seuraava maksu tulee, ja kuinka suuresta summasta mahtaa olla kyse.

Keskustelu esittelijän kanssa meni kutakuinkin näin:
Minä: No, paljonko tämä tulis esimerkiksi puolessa vuodessa maksamaan?
Esittelijä: En mä osaa mitään tarkkaa summaa sanoa, kato kun se riippuu.
Minä: Noin suunnilleen edes?
Esittelijä (tuskastuneesti): Kato kun ei sitä voi vielä tietää.
Minä: Täytyyhän sun nyt joku summa pystyä sanomaan.
Esittelijä: Kun ei se ole noin yksinkertaista.
Minä: Sit jää kyllä jäsenyys multa väliin, kiitos vaan.

-> Käyn salilla, johon voi ostaa kohtuuhintaan kymmenen kerran sarjalippuja.

Uusimmat

Yhteistyössä