Prkle posti (ja muuta mutinaa)

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Jebulish... Tein äidin ja äidin kuolinpesän posteille siirron mun osoitteeseen.
Maksoin sen ja olis pitäny saada palvelu vuodeks eteenpäin...

No nyt postia oli sitten kuitenki menny äidin vanhaan osoitteeseen (jossa äidin avo asuu) ja palautuivat mun veljen postilaatikkoon avattuina. Viidestä kirjeestä neljä oli avattu.

Soitin postille jossa näkyi, et olisin tehny siirron vain kuukaudeks, mut laittaa palautetta eteenpäin. Ja mähän en tietysti löydä kopiota omasta sopimuksen puolikkaastani postin kans (joka ei kyl sinänsä haittaa, postilla näkyy se mun maksu... haluisin vaan ite tarkistaa, mut oon kyllä 100varma et jotain maksoin).

Ärrrr... Pitääkö täs nyt alkaa tekemään rikosilmotuksia kirjesalaisuuden rikkomisesta |O

Olikos siellä jotain kauheen tärkeetä? Reklamaationhan voit siitä vielä tehdä ja jos olet jotain rahallisesti menettänyt, niin posti on korvausvelvollinen.

ihme juttu, et välillä noissa ossareissa on ihan vääriä päivämääriä. niinku yks päivä katoin et jahas, tää mennyt vanhaksi heitämpä koht roskiin nää tarrat. No seuraavana päivänäkatoin niin siihen oli sit kirjotettu päälle vuosi 2009, eli siinä oli ollut väärä vuosi. :headwall: Onneks vaan mainoksia olin heitellyt pois. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olikos siellä jotain kauheen tärkeetä? Reklamaationhan voit siitä vielä tehdä ja jos olet jotain rahallisesti menettänyt, niin posti on korvausvelvollinen.

ihme juttu, et välillä noissa ossareissa on ihan vääriä päivämääriä. niinku yks päivä katoin et jahas, tää mennyt vanhaksi heitämpä koht roskiin nää tarrat. No seuraavana päivänäkatoin niin siihen oli sit kirjotettu päälle vuosi 2009, eli siinä oli ollut väärä vuosi. :headwall: Onneks vaan mainoksia olin heitellyt pois. :whistle:

Nyt löysin verkkopankista, et olin maksanu sen 19,50 minkä maksaa vuoden siirrot.
Ei tosta rahallista haittaa tullut. Jotain pankin ja henkilöstökassan kirjeitä oli avattu.
Mua vaan veetuttaa, kun ne kirjeet oli menty avaamaan...

Yhteistyössä