prkl vttu!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkeleen ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkeleen ämmä

Vieras
mikä hemmetti noita miehiä vaivaa??!!! mitään ei seetana vie saa kysyä, päivät pitkät ollaan naama norsunveellä ja sitteku kysyy että mikä vaivaa niin vastaus on: ei mikään. ja silti ollaan kulmat kurtussa kaikki viikot!

sitte ei saa auttaa jos hän apua tarvitsee. tulee siittäki paskaa niskaan.

MÄ EN ENÄÄ JAKSA, hoitakoon itse asiat niinkun parhaaksi näkee vaikka ne meniski päin vittua!!!!

EI KIINNOSTA ENÄÄ!!!

Miehet on miehiä heidän on jostain kumman syystä niin vaikea avautua. Märehtivät murheitaa ihan itsekseen eivät vissiin ymmärrä miten paljon se puhuminen helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja perkeleen ämmä:
mikä hemmetti noita miehiä vaivaa??!!! mitään ei seetana vie saa kysyä, päivät pitkät ollaan naama norsunveellä ja sitteku kysyy että mikä vaivaa niin vastaus on: ei mikään. ja silti ollaan kulmat kurtussa kaikki viikot!

sitte ei saa auttaa jos hän apua tarvitsee. tulee siittäki paskaa niskaan.

MÄ EN ENÄÄ JAKSA, hoitakoon itse asiat niinkun parhaaksi näkee vaikka ne meniski päin vittua!!!!

EI KIINNOSTA ENÄÄ!!!

katos katos, ihan niinku täälläkin.

hmm.... kuinkahan usein miulla on naama norsun vitulla? joskus tuntuu että usein.

mutta joo, on nuo miehet kummia ku eivät osaa avautua. mikäs se olikaan sen häiriön nimi jossa ei pysty puhumaan tunteistaan? alako muistaakseni a:lla ja siinä oli ainaki y-kirjain... mutta ei mitään muuta hajua oo...

Yhteistyössä