prkl, miksi olin niin tyhmä.. MIKSI!!

Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
no voi v...olipas kusipää temppu äijältä.käske häipyä vaikka samantein rakastajattarensa luokse.vittuaks enää tuhlaa sun aikaas.jaksamisia :hug:

Tää ollut joskus kuvioissa mukana toi nainen, siis että on ollut mieheen ihastunut jne.. Mies o aina väittänyt että ei oo ihastunut, luotin.
No, tänään oli kännissä hän sitten kertoi kaiken, ja enemmänkin.
En mä tahallani ja anteeksi hän sanoi lopuksi.
:headwall: :headwall:
Mä kun luulin että me ei erota ikinä, vaikka meni joskus huonosti niin en osannut ikinä mitään tälläistä odottaa..
 
aurora80
voi ei,eihän tollasta kukaan odota omalle kohdalle...ehkä se aikaa myöten helpottaa,en oikein keksi mitään järkevää.mut ehkä joutaa tollanen mennäkkin sit,vaikkei varmaan viä tunnu siltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
voi ei,eihän tollasta kukaan odota omalle kohdalle...ehkä se aikaa myöten helpottaa,en oikein keksi mitään järkevää.mut ehkä joutaa tollanen mennäkkin sit,vaikkei varmaan viä tunnu siltä.

niin no, niin joutaa.. mut tää on niin vaikeeta silti..
 
Karuski
usein se tulee kuin kaapin takaa..ainut mikä auttaa, on et ukko lähtee heti pois..eikä jää pyörimään jalkoihin..

..kun on valintansa tehnyt, niin sit pitää elää just sen mukaan..
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Minä ratkaisin asian niin, että ostin itselleni ihan oman asunnon (käteisellä). Mies asukoon omassa loukossaan.
HAAHAAA, sä oot eronnut, luuseri! :LOL: Katsos kun me ihan aidosti fiksut, hyvin koulutetut ja kauniit naiset saadaan ne miehet pidettyy ja suhteet toimimaan :D Eli sä et taida olla mitään edellä mainituista. No, jos sä oikein, oikein kovasti siihen uskot, niin ehkä se toteutuukin sitten joku päivä? :saint: Don't hold your breath :D

Ap:lle :hug: Älä anna periksi vaikka pahalta tuntuu! Ansaitset niin paljon parempaa ja varmasti tulet sen vielä joku päivä saamaan. Nyt hoidat tämän tilanteen mahdollisimman nopeasti vaan pois päiväjärjestyksestä. Älä moista sikaa enää katsele yhtään! :hug:
 
vieras
Parempi ilman kuin huonossa suhteessa! Itsekin olen eronnut ja sitten löysin unelmieni miehen.. Olen nyt onnellisempi kuin koskaan, lopulta ero oli siis vain hyvä asia meille. Ex-mieheni jätti minut nuoremman naisen vuoksi, mutta minkäs sille voi, toki halusin hänenkin olevan onnellinen.

Yksinhuoltajuus on välillä raskasta, mutta siinä on hyvätkin puolensa. Selviät varmasti hienosti! *halaus*

 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Minä ratkaisin asian niin, että ostin itselleni ihan oman asunnon (käteisellä). Mies asukoon omassa loukossaan.
HAAHAAA, sä oot eronnut, luuseri! :LOL: Katsos kun me ihan aidosti fiksut, hyvin koulutetut ja kauniit naiset saadaan ne miehet pidettyy ja suhteet toimimaan :D Eli sä et taida olla mitään edellä mainituista. No, jos sä oikein, oikein kovasti siihen uskot, niin ehkä se toteutuukin sitten joku päivä? :saint: Don't hold your breath :D

Ap:lle :hug: Älä anna periksi vaikka pahalta tuntuu! Ansaitset niin paljon parempaa ja varmasti tulet sen vielä joku päivä saamaan. Nyt hoidat tämän tilanteen mahdollisimman nopeasti vaan pois päiväjärjestyksestä. Älä moista sikaa enää katsele yhtään! :hug:
'
En ole eronnut, vaan halusin itseni erottaa. En vaan enää jaksanut mitään jankuttavaa ukko ja suosittelisin sitä muillekin. Ettei täällä tarviis valittaa, että ukko sitä ja ukko tätä. Jaan hänen kanssaan vain mukavat päivät. En todellakaan ole luuseri. Minulla on hyvä ammatti ja velaton asunto ja oma rauha.
 

Mä kun luulin että me ei erota ikinä, vaikka meni joskus huonosti niin en osannut ikinä mitään tälläistä odottaa..
[/quote]


Mä luulin ihan samaa,mut ei niin ei :hug:
Mut maailma on täynnä miehiä,vaikkei se nyt siltä tunnu.
 
Siiri
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä kun luulin että me ei erota ikinä, vaikka meni joskus huonosti niin en osannut ikinä mitään tälläistä odottaa..
[/quote
Älä vaivu synkkyyteen. Maailma on paljo parempi ilman miehiä. Usko pois. Ja miksi edes ostaa koko lehmää, kun irtomaitoakin saa?
 
vieras
Mulla ukko alkoi niin rikolliset puuhat että ero tuli.
Ollaan oltu jo 4 viikoa lasten kans uudes kodis.Ei tarvi enää pelätä mitä on tulossa.
Olisin lähtenyt jo aikaisemmin jos olisin ollut täysin varma mitä ympärilläni tapahtuu.
 

Yhteistyössä