PRKL Kela

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihmeteltiin että mitä kummaa kun miehen opintotuki ei ollutkaan tullut niin kuin sen piti tulla, tämän viikon alussa. Mies soittanut kelaan monta päivää, eilen sai kiinni ja sieltä vastattiin:

kela: Sähän saat vaan puolelta kuulta opintotukea, niin kuin viime vuonnakin.
mies: Ei, vaan te mokasitte myös viime vuonna ja ne rahat tuli takautuvasti ja se homma piti korjata sinne tietoihin.
kela: ei, kyllä täällä tiedoissa lukee että saat vaan puolelta kuulta.
mies: ei, kyllä siellä lukee että koko kuulta.
kela: oletkos nyt muka varma?
mies: kyllä, olen aivan varma.
kela: katsos niinhän täällä lukeekin. Korjaan tämän päätöksen nyt heti.

Rahat tulevat ensi viikolla, onneksi meidän vuokraemäntä on ymmärtäväinen kun joutuu itsekin tappelemaan kelan kanssa omista sairaskulukorvauksistaan. Mulle tulee välillä fiilis että yrittäisivät tahallaan pissiä ihmisiä linssiin. Prkl.

Juu, meillä sinänsä onnekas tilanne kun vuokraemäntä on todella ymmärtäväinen ja jos tiukka paikka olisi tullut niin oltais voitu säästötililtä ottaa, mutta miettikääs niitä joille kela tekee noin ja niiden vuokraisännät on pissipäitä eikä ne saa rahaa muualta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmeteltiin että mitä kummaa kun miehen opintotuki ei ollutkaan tullut niin kuin sen piti tulla, tämän viikon alussa. Mies soittanut kelaan monta päivää, eilen sai kiinni ja sieltä vastattiin:

kela: Sähän saat vaan puolelta kuulta opintotukea, niin kuin viime vuonnakin.
mies: Ei, vaan te mokasitte myös viime vuonna ja ne rahat tuli takautuvasti ja se homma piti korjata sinne tietoihin.
kela: ei, kyllä täällä tiedoissa lukee että saat vaan puolelta kuulta.
mies: ei, kyllä siellä lukee että koko kuulta.
kela: oletkos nyt muka varma?
mies: kyllä, olen aivan varma.
kela: katsos niinhän täällä lukeekin. Korjaan tämän päätöksen nyt heti.

Rahat tulevat ensi viikolla, onneksi meidän vuokraemäntä on ymmärtäväinen kun joutuu itsekin tappelemaan kelan kanssa omista sairaskulukorvauksistaan. Mulle tulee välillä fiilis että yrittäisivät tahallaan pissiä ihmisiä linssiin. Prkl.

No mitäs muuta ne yrittäisivät siellä? ;)

Yhteistyössä