Prisman Pregnent stic?

Olen ihan äimänä...:O
Tein eilen kaksi testiä / 2 vaaleaa haamua, kyseisellä testillä.
Ajattelin varmistella asiaa vielä Apteekin omalla,negatiivinen

Tänään tein Prisman testillä taas haamun..
Noi haamut ihan nähtävissä,vaikka heikon vaaleanpunaisia.

Kierto 26/27 nyt.

Kertokaa kokemuksia kyseisestä testistä?
Harmittaa,jos ihan sunnuntaitestejä:headwall:
 
Pregnent stic? Itse olen ostanut prismasta joskus pregchekkejä, semmonen paketti missä on 2 liuskaa, ja ikänä ei ole mulle näyttänyt kuin vain yhtä viivaa, ei mitään, ehkä joskus saanut viivanpaikan testiajan jälkeen, mutten koskaan mitään väriä.

Mä kyllä uskon että siellä jotain on kerta jokaiseen ilmestynyt haamu, ja jos siinä on selvästi väriäkin :) Tuo apteekin testi ei vaan ole vielä havainnut sitä, jospa noi liuskat sitten on herkempiä, koska ainakaan apteekin oma ei ole mistään herkimmästä päästä.
Odottelehan rauhassa muutama päivä tai sitten tee CB:n digi, senhän pitäis suht ajoissa näyttää, eikä tarvi arpoa viivojen kans. :heart:
 
luosto - huoamasin itse viime tärpistä, jotta kyseiset liuskat - kuin myöskin puikkomalli, näyttävät hyvinkin herkästi jos virtsassa p i k k a s e n h i n HCG:tä!

Ovat kyllä herkkyydeltään saman - 25mIU/ml kuin Apteekin omakin(sama valmistajakin - varmistin herkkyydenkin valmistajalta)

Tulkitsithan haamun testiajalla?!

Muistithan, jotta virtsan vahvuuskin vaikuttaa testitulokseen!
Itse sain haamut/plussat paremmin näkyviin päivä/iltapisusta.=)

Odotappa päivä, pari ja dippaa uudestaan Apteekin omalla.

Plussatuulia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: luosto
Himotestaaja täällä..

No tein CB digin päiväpissasta NEGA.Ostinhan tietenkin 2 testiä,joten seuraavana vuorossa oli First Singnal ,kait herkempi,kuin digi.Tämä selkeä plussa!!!
Joskin vaaleampi,kuin kontrolliviiva.
Menkat myöhässä päivän nyt vasta...
=)
 
:attn: Tulin tänne vähän viilaamaan pilkkua, mutta ap:n tarkoittama Pregent stick on eri testi, kuin Pregcheck. Molempia myydään Prismassa (ainakin "meidän" Prismassa) vierekkäin.

Pregent Stick - graviditetstest

Raskaustestit, raskaustestiliuskat ja ovulaatiotestit | Pregcheck

Pregcheck siis se testi, jolla sama valmistaja (Oriola), kuin Apteekin omalla :)

Ainakin ite oon ollu tyytyväinen noihin Pregcheckeihin. Ei oo koskaan näyttäneet mulle "väärää" plussaa ja on aika herkkiä. Pregentstickistä ei oo omakohtaista kokemusta, mutta ap:n viestistä päätellen ne toimii hyvin :D

luostolle paljon onnea :heart:
 
Sanmar..voihan vitsi!..miekin luulin, että Ap:n testinä juuri tuo Pregcheck!:whistle:=)

..m u t t a, hyvin on kuiteshin näyttänyt PLUSSAN - ONNEA luosto kovasti!:heart::flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä