Prinssi Harry edusti Travalyst-tilaisuudessa ja puhui samalla yksityislennoistaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Prinssi Harry on saanut paljon lokaa niskaan lenneltyään tämän tästä yksityiskoneella ympäriinsä. Nyt Harry kertoi: "Matkustan 99-prosenttisesti reittilennoilla. Välillä mahdollisuus lentää yksityiskoneella on tarpeellinen – perustuen pelkästään siihen, että voin pitää perheeni turvassa."

Daily Mailin tekemän selvityksen mukaan Sussexin herttuaparin toukokuussa 2018 vietettyjen häiden jälkeen kuusi kymmenestä meno-paluulennosta on tehty yksityiskoneella. Täten reittilennoilla tehdyt matkat jäisivät vain vaivaiseen 40 prosenttiin.

Harry kertoi myös, että hän kompensoi päästönsä lahjoittamalla rahaa puiden istutukseen ja uusiutuvan energian käyttöön.

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000006226822.html

Jos Harry lentelee yksityiskoneella pitääkseen perheensä turvassa niin kuinka huolissaan pitää olla Williamista, joka lentää perheensä kanssa reittilennoilla.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ilmastonmuutoksesta puhujat ovat itse pahin uhka sille, että ilmastonmuutos ei kiinnosta ihmisiä. Harryn ja Meghanin yksityislennot, Greta Thunbergin Atlantin ylitys luksusveneellä...

Mä en ymmärrä aina sitä päästöjen hyvittämistä. Kuitenkin ne päästöt on jo laskettu ilmakehään, eikä siinä puut auta kasvaessaan kuin vasta 10 vuoden päästä.

Siis tietty hyvä että ylipäätään metsää joka tapauksessa istutetaan. Mut en mä voi laukaista ydinohjusta ensin ja sit istuttaa puuta (juu en karrikoi ;)).

Mä en ymmärrä aina sitä päästöjen hyvittämistä. Kuitenkin ne päästöt on jo laskettu ilmakehään, eikä siinä puut auta kasvaessaan kuin vasta 10 vuoden päästä.

Siis tietty hyvä että ylipäätään metsää joka tapauksessa istutetaan. Mut en mä voi laukaista ydinohjusta ensin ja sit istuttaa puuta (juu en karrikoi ;)).
Mitä mitä mitä? Missä se korvapuustipulla oikein on? :eek:

Yhteistyössä