Prinsessa -lehti, onko hyvä hinta/laatusuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhkimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin yhden näytenumeron siitä lehdestä, aikomus oli veljen tyttärelle tilata synttärilahjaksi se lehti, mutta oli pettymys. Kumpikaan tytöistä ei kiinnostunut lehdestä, vain mukana tullut "pampula" kelpasi ja lehti jäi pikaselauksen jälkeen lojumaan...

meillä se olisi 4v tytön suosikki. Nytkin tuli sähköpostiin joku tarjous lehdestä, mutta en raaski edelleenkään tilata. Mutta usein ostamme sen irtonumerona ja kyllä sen kanssa aikaa saa kulumaan kun on väritettävää ja luettavaa yms. Suosittelen!

Kyllä se prinsessafanille on hyvä lehti. Meillä ainakin 5-vuotias sen tarkkaan lukee ja kovasti aina sitä odottaa. Lehden puuhatehtävistä osa on tosi helppoja, joten sopivat mainiosti ap:n lapsen ikäiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Laurautio:
Tilasin yhden näytenumeron siitä lehdestä, aikomus oli veljen tyttärelle tilata synttärilahjaksi se lehti, mutta oli pettymys. Kumpikaan tytöistä ei kiinnostunut lehdestä, vain mukana tullut "pampula" kelpasi ja lehti jäi pikaselauksen jälkeen lojumaan...

Ok, mikä ikäisiä veljen tyttäret on? Olivatko väärää kohderyhmää, vai lehti vaan surkea?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok, mikä ikäisiä veljen tyttäret on? Olivatko väärää kohderyhmää, vai lehti vaan surkea?

Eihän kaikkia prinsessajutut kiinnosta;)

Mulle tuli justiin sähköpostiin tarjous 37 ?/vuosi. Heteken harkitsin, jos oisin vaihtanut Nalle Puhin tuohon, mutta en viitsi. Ennemmin pitäisi peruuttaa vanhojakin.

Meidän tytölle se lehti on tullu jo reilu 2v:stä lähtien. ja edelleen (tyttö on nyt 5) Odottaa uutta lehtee ku kuuta nousevaa. Tarinat luetaan iltasatuina ja tehtävistä/peleistä tykkää tosi paljon. Monet mukana tulevista tavaroista menee kyllä tosi helposti rikki, mutta pompulat ja muut on kyllä kovassa käytössä prinsessa leikeissä. Mun mielestä on hyvä hinta-laatusuhde.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eihän kaikkia prinsessajutut kiinnosta;)

n. 5-6 vuotiaita. Ja kyllä prinsessajutut kiinnostaa, kun tätinsä piti tehdä prinsessamekot ja kruunutki molemmille, lehti vain jostain syystä ei kiinnostanut kuitenkaan.

aivan mahtava on meidän kohta 4v täyttävälle. On prinsessa itekin aamusta iltaan. Lehden jutut luetaan moneen kertaan ja tehtävät tehdään aina. Meidän tytölle ollut tosi kiva, pelastaa millasdn känkkäränkkäpäivän tahansa se lehti.

Minä tilasin tänään juuri tuon tarjouksen mikä tuli sähköpostiin. eli oliko se 2x14e ja vuoden lehdet. Tilaajalahjaksi saa laulavan Lumikki-barbien (arvo 39e). Toi täky vähän auttoi, laitan sen tytölle sit synttäripakettiin kesäkuussa. :)

Olen ostanut melkein jokaisen irtonumeron nyt kun ostelen isoveljelle niitä Autot-lehtiä ja tyttökin tahtoo oman lehden. Tyttö nyt 4,5v. Tykkää tosi paljon.

Meidän 4 v tyttö rakastaa Prinsessa lehteä ja sen mukana tulevia kylkiäisiä. Sai lehden vajaa 4 vuotiaana ja se on tullut nyt reilu puoli vuotta. Jatketaan varmasti tilausta kesällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tilasin tänään juuri tuon tarjouksen mikä tuli sähköpostiin. eli oliko se 2x14e ja vuoden lehdet. Tilaajalahjaksi saa laulavan Lumikki-barbien (arvo 39e). Toi täky vähän auttoi, laitan sen tytölle sit synttäripakettiin kesäkuussa. :)

Olen ostanut melkein jokaisen irtonumeron nyt kun ostelen isoveljelle niitä Autot-lehtiä ja tyttökin tahtoo oman lehden. Tyttö nyt 4,5v. Tykkää tosi paljon.

Saisko linkkiä?

Minä tilasin just Prinsessan täältä 12nroa, 12kk määräaikainen tilaus 32,90.

http://www.asiakaspalvelu.fi/tarjous/tarjous.asp?tarnro=73339025&tilauslomake=lahjatilaus&asnro=

Tällä hetkellä itseasiassa tarjous on 19,90 euroa 6 numeroa. Joka lehden mukana yllätyksiä. Kaivan aina Lehtialesta nuo uusimmat. ( Prinsessa lehti tarjous )

Meille tullut epäsäännöllisesti tuo eripituisissa jaksoissa. Tytöt kyllä tykkäävät, mutta pitää vähän vaihdella että olisi tuolle pojallekin välillä luettavaa (5v), koska tuo ei toki kiinnosta häntä.

Meille on tullut monta vuotta, vasta eskari-ikäisenä kiinnostui itse lehdestä kun oppi lukemaan, lukee vielä nyt tokaluokkalaisenakin innoissaan ja odottaa lehden tuloa.

Yhteistyössä