Kaikille nille tiedoksi, jotka Primolutteja syövät ja yrittävät raskaaksi samaa aikaa!! Eli itse lopetin 2011 elokuussa pillerit ja oma kierto ei lähtenyt rullaamaan, joten tk-lääkäri määräsi minulle Primolutit loppu vuodesta. Söin niitä yli ½ vuotta samalla yrittäessämme tulla raskaaksi. Kysyin alkuvuodesta eräältä gynekologilta voiko oikeasti Primoja syödä varmasti kun yrittää, niin hän sanoi, että kyllä ja suosittelin niiden käytön jatkamista. Pientä ei kuulunut ja nyt kesällä päätin lopettaa kuitenkin Primot, koska joku niissä arvelutti minua. Noin kuukausi - pari lopetuksen jälkeen kävin sitten toisella gynekologilla, tarkastaakseni onko minulla kaikki kunnossa ja kerroin tilanteen hänelle. Hän sitte tyrmäsi Primolutit täysin, ettei hän niitä suosittelisi ainakaan, jos raskaaksi yrittää tulla. Että jos siellä joku olisi hedelmöittynyt, niin Primojen aiheuttaman vuodon mukana se on sieltä vuotanut varmasti pois. Järkytyin uutisista todella. Muuten minulla oli kaikki kunnossa; hyvänkokoinen johtofollikkeli (ovulaatio tulossa) ja hyvän paksu limakalvokin. Silti täällä tyttöjen kanssa keskustellessa kuulin lääkäreiltä kuultuja ristiriitaisia mielipiteitä Primoluteista ja raskauden yrityksestä; toiset puolsivat ja toiset kielsivät! No kuitenkin itse ajattelin pysyä niistä kaukana jatkossa.
Nyt sitten kolmannella kierrolla lääkkeiden loppumisen jälkeen tärppäsi!!!! Tällä hetkellä on vasta 4+4 menossa, mutta kuitenkin!
Halusin kertoa tämän kaikille Primolutteja syöville ja raskautta yrittäville, että harkitkaa vielä kahdesti jatkatteko/aloitatteko lääkityksen!!
Olisi kiva myös kuulla muiden mielipiteitä asiasta!! Haluaisin mielelläni, että joku todistaisi minut vääräksi ja olisi raskautunut Primojen avulla!! Nimittäin tein kaksplussan odottavien keskusteluihin uuden keskustelun, jossa kyselin, onko kukaan raskautunut pelkkien Primoluttien avulla. Useamman kerran nostin keskustelua, koska se aina seuraavalle sivulle siirtyi, mutta siis koskaan kukaa ei ilmoittautunut näin tapahtuneen...pistää vaan miettimään.....
Nyt sitten kolmannella kierrolla lääkkeiden loppumisen jälkeen tärppäsi!!!! Tällä hetkellä on vasta 4+4 menossa, mutta kuitenkin!
Halusin kertoa tämän kaikille Primolutteja syöville ja raskautta yrittäville, että harkitkaa vielä kahdesti jatkatteko/aloitatteko lääkityksen!!
Olisi kiva myös kuulla muiden mielipiteitä asiasta!! Haluaisin mielelläni, että joku todistaisi minut vääräksi ja olisi raskautunut Primojen avulla!! Nimittäin tein kaksplussan odottavien keskusteluihin uuden keskustelun, jossa kyselin, onko kukaan raskautunut pelkkien Primoluttien avulla. Useamman kerran nostin keskustelua, koska se aina seuraavalle sivulle siirtyi, mutta siis koskaan kukaa ei ilmoittautunut näin tapahtuneen...pistää vaan miettimään.....
Viimeksi muokattu: