Presidentillinen maailmanennätys? Kahden tunnin aikana Elon Muskin kanssa keskustellessaan sleepy Donald Trump valehteli 20 kertaa 😂

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Faktantarkastajien mukaan, kerrottiin kympin uutisissa tänään.

Pystyyköhän edes Putin yhtä moneen?

X:ssä kerrottiin Trumpin sammaltaneen keskustelussa.

Ja Harrisia haukkui ”lunaticiksi” taas kerran. Ei hänellä olisi varaa moiseen kun kaikki tietää millainen hän itse on.

vierailija
Mediat: Trump nuokkui oikeudenkäynnissä

Yhdysvallat|The New York Timesin ja The Guardianin toimittajien mukaan väsyneen oloinen Donald Trump ei jaksanut ärhennellä rikosoikeudenkäyntinsä ensimmäisenä päivänä.

HS

vierailija
Trump väisti luodin, kun käänsi päänsä nähdäkseen jonkun maahanmuuttajatilaston. Joku lääkäri sanoi, että vakavan läheltä piti tilanteen jälkeen toipuminen saattaa ottaa aikaa. Kaikki mitä Donald puhuu menkoon shokin piikkiin.
Kävelin juna-aseman portaissa ison poikajoukon perässä. He ilmeisesti olivat olleet katsomassa jotain matsia. Jutut olivat äijähuumoria vaikka välistä tuntui, että kohta he ovat toistensa kurkuissa. Me tavisuutisten kuluttajat olemme median ja toimittajien armoilla. Emme ole paikalla todiatamassa mikä on oikea tilanne. Selasin tätä palstaa, ja eipä täällä ole mitään mieltä ylentävää.
Yksi perässähiihtäjäni on linkittänyt minulle linkin mielenterveyspalveluihin.
Absurdia mutta totta. Kyllä minä jo tiedän, että hyvin moni ammattiauttaja saa kuulla olevansa milloin mitäkin. Joku peruskoululainen oli murjonut opettajansa luut. Somekirjoittelu ei onneksi satuta fyysisesti. Olen hyvin pahoillani julkisuuden henkilöiden ja ammattiauttajien puolesta. Minun ei onneksi ole koskaan tarvinnut alentua moiseen paskamyllyyn.

vierailija
Keittiöpsykologi meni nyt pahasti mettän puolelle

Tuollaisia törkypuheita hän on päästellyt niin kauan kun hänestä on kuultu täällä asti
Onko sinulle sana hienotunteisuus koskaan tullut missään vastaan? Ei kaikkea tarvitse hönkäistä ulos suustaan tai näppikseltään mitä mieleen juolahtaa.
En ole katsonut, lukenut enkä kuunnellut tämän illan uutisia. Maailmassa on voinut tapahtua ihan mitä vain, ja olen asiasta autuaan tietämätön. Laitan netin kiinni ja menen nukkumaan. Katsomassani saippuasarjassa oltiin erittäin hilpeällä tuulella. Vaikka Suomi on pieni perähikiä pussin perällä, elän silti mieluummin Suomessa kuin pöhköltä vaikuttavassa Amerikassa. Jos maasta ei löydy Trumpia parempaa presidenttiä, niin ei tuon maan mielenterveystilanne kovin hääppöinen ole. Luoti sipaisi papparaisen korvan lehteä, ja jutut muuttuivat vieläkin sakeammiksi. Luultavasti Niuvanniemen asukkailla on asiassa ihmettelemistä. Ei yksikään heistä ole niin sekaisin kuin ko. miesoletettu. Case closed.

vierailija
Onko sinulle sana hienotunteisuus koskaan tullut missään vastaan? Ei kaikkea tarvitse hönkäistä ulos suustaan tai näppikseltään mitä mieleen juolahtaa.
En ole katsonut, lukenut enkä kuunnellut tämän illan uutisia. Maailmassa on voinut tapahtua ihan mitä vain, ja olen asiasta autuaan tietämätön. Laitan netin kiinni ja menen nukkumaan. Katsomassani saippuasarjassa oltiin erittäin hilpeällä tuulella. Vaikka Suomi on pieni perähikiä pussin perällä, elän silti mieluummin Suomessa kuin pöhköltä vaikuttavassa Amerikassa. Jos maasta ei löydy Trumpia parempaa presidenttiä, niin ei tuon maan mielenterveystilanne kovin hääppöinen ole. Luoti sipaisi papparaisen korvan lehteä, ja jutut muuttuivat vieläkin sakeammiksi. Luultavasti Niuvanniemen asukkailla on asiassa ihmettelemistä. Ei yksikään heistä ole niin sekaisin kuin ko. miesoletettu. Case closed.
Ei ole vielä closed

Sinut on tunnistettu ja kaikki tietää sinun olevan palstan päätörkykirjoittaja

Miksi tuohdut siitäkin kun todetaan Trumpin olleen aina olleen törkeästi puhuva ja käyttäytyvä juntti?

vierailija
Nuoleeko Musk Trumppia siksi, että kuvittelee olevansa Trumpin kauden jälkeen seuraava USAn presidentti. Onko Trump luvannut jeesata asiassa jos hänestä tulee jälleen presidentti. Mikä muu voisi olla Muskin motiivi?

vierailija
Taidat nyt sotkea minut itseesi
Minulle on täysin yhdentekevää kuka kuvittelee mitä milloinkin.
Suomessa on kaikki hyvin, kun tällä palstalla vain toraillaan ja riidellään
mitättömien asioiden takia. Elämä ei ole herkkua esim. Kurskissa ja Lähi-Idässä.
Olin illalla uutispimenossa eikä tänäkään aamuna tee mieli avata uutisikkunoita.
Kreikassa metsät roihuavat mm. tihutöiden takia. Trumpilla on ehkä Levyn tauti tai joku muu aivo-ongelma. Elon Musk leiKkii jotain antiikin ajan jumalaa.
Oskari Onnisen kolumni on täyttä huttua. Tässä tämän aamun uutisanti tältä mammapalstalta.
Sommaren är kört. Körttihuumorilla tämäkin päivä sujuu rattoisasti.
Kun estrogeenitasot ovat nollassa, elämä maistuu tuhat kertaa paremmalta

vierailija
🙄
Meneekö täällä taas yksi keskustelunavaus piloille ja harhautuu väärään, kun yksi kirjoittelija luulee tunnistavansa kaikki muut kirjoittelijat.
Vmp

Ja mitä tulee Trumpiin, niin toki mies suoltaa nyt suustaan mitä sattuu, koska päähän on mennyt ajatus siitä, että häviö vaaleissa voi hyvinkin olla totta.

vierailija
mutta eikös joka aamuinen parranajo ole ex-naiselle harmillinen ongelma?
Eikö yhtään hävetä ja nolota läväyttää ruudulle täydellinen tietämättömyytesi ihmisen biologiasta? Kannattaa pysyä kaukana naisista, jos sinulla ei ole mitään käsitystä naisten elimistöstä. Olet samanlainen tollukka kuin henkilö, joka työnsi väärän avaimen ulko-oven lukkoon. Avain oli monta päivää lukkopesässä, ja ulko-ovi yökaudet auki. Nyt vika on korjattu.

vierailija
Meneekö täällä taas yksi keskustelunavaus piloille ja harhautuu väärään, kun yksi kirjoittelija luulee tunnistavansa kaikki muut kirjoittelijat.
Vmp

Ja mitä tulee Trumpiin, niin toki mies suoltaa nyt suustaan mitä sattuu, koska päähän on mennyt ajatus siitä, että häviö vaaleissa voi hyvinkin olla totta.
Näin aina käy. Kun tinkaaja joutuu keskusteluissa alakynteen, alkaa ruokaupan sättiminen. Sitten ruudulle lentää lasti sampanjapulloja ja muuta roinaa.

vierailija
Eikö yhtään hävetä ja nolota läväyttää ruudulle täydellinen tietämättömyytesi ihmisen biologiasta? Kannattaa pysyä kaukana naisista, jos sinulla ei ole mitään käsitystä naisten elimistöstä. Olet samanlainen tollukka kuin henkilö, joka työnsi väärän avaimen ulko-oven lukkoon. Avain oli monta päivää lukkopesässä, ja ulko-ovi yökaudet auki. Nyt vika on korjattu.
etelänmaalaisilla tietyn alueen tummilla naisilla kasvaa hennot viikset

se siitä biologiastasi

ja sinäkin ajelet säärikarvasi

Yhteistyössä