Pregnylistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jastu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jastu

Jäsen
20.09.2008
646
0
16
Eli kuinka monta tuntia ennen olette pistoksen pistäneet. Meillä inseminaatio maanantaina klo:13.20 ja lääkäri käski pistää sunnuntaina samaan aikaan eli mun laskuopin mukaan 24tuntia ennen toimenpidettä.. Lueskelin netissä, en muista enää millä palstalla jossa monet olivat pistäneet n.36tuntia ennen toimenpidettä.. Mietityttää muutenkin tämä meidän lääkärin touhu kun ei tosiaan tarvi tehdä mitään ovistestejäkään vaan sano keskiviikkona kun oli clomeista ultra ja ssg että inssi maanantaina.. hmm... Mietityttää vain, että voiko tämä nyt edes onnistua... :/

Moikka Jastu! Meillä on aina ollut se 36 tuntia, eli nyt kun ollaan maanantaina menossa munasolupunktioon klo 9.50 niin Pregnylin pistin lauantaina klo 21.50. Ja on kuulemma vielä aika tarkkaa sen ajan kanssa, max 10 minsaa saa heittää. Mut en sit tiedä onko se inssissä ihan yhtä tarkkaa, voi olla että siittiöt halutaan sinne "hollille" jo vähän ennen kuin munasolu irtoaa. Tsemppiä!

jastu Mulla oli ensimmäisessä inssissä pregnyl noin 28 tuntia ennen toimenpidettä. Luin juuri tuosta oppaasta, et inseminaatio tehdään noin 24-42 tuntia irrotuspiikin jälkeen. Sulla ei siis mitään hätää asian suhteen eli ihan oikeassa aikataulussa olet pistänyt. Tsemppiä inseminaatioon!! =)

Nonniin hyvä!! :) Nyt on sit vaan toinen mikä huolettaa mistä kirjotin jo tuolla toisessakin keskustelun osiossa että kun mulla on emätin niin turvonnut että hyvä kun sormee sisälle saa ja siinä emättimen ihan aukon sisäpuolella joku nipukka/patti tms.. en oikein tiedä.. et mietityttää et voiko toi turvotus ym. siitä pregnylistä johtua mutta eiköhän me huomenna kuulla lääkäriltä jos tuolla alapäässä jotain häikkää on..

jastu minä pistin kans 24h ennen inssiä pregnylin, joten uskon että ihan aikatauluissa olette tekin. =)

Toi turvotus emättimessä vois hyvin varmaan olla lähestyvän ovulaation oireilua ja se "patti" kuulostaa kohdunnapukalta! Sehän vaihtelee paikkaa kierron aikana ja elää muutenkin usein omaa elämäänsä ;) En usko, että mitään vakavaa kuitenkaan ja huomennahan sen kuulee jos olisikin.

Ei muuta kuin onnea inseminaatioon!

Kiitos astrid! mä oikeesti oon koko illan miettiny mikä mulla on just ton emättimen kanssa.. En tiedä eikö mulla sitten oikeesti ole ikinä elämässäni ovulaatio ollut ennen näitä clomien syöntejä ym. Koska ei mulla oo koskaan emätin tällain turvonnu ja joo nyt saatiin sit selitys tohon ihme pattiin tms.. myös.. :D huh kyllä vierähti kivi sydämeltä.. :) Juu nyt vaan sitten odotellaan huomista! Ilmoilen huomenna kuulumisia! :)<3

Yhteistyössä