pregent stick-raskaustesti, apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkkiä apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äkkiä apuja

Vieras
Onko tuossa testissä viivanpaikkaa?? Sain testiin tositosi himmeän viivan 5 minuutissa, mutta nyt olen miettinyt josko siinä onkin vaan viivanpaikka?? mulla on tänään kp 29/29-30.

jos siinä on väriä se on haamu eli plussa. jos siinä ei ole väriä se on viivanpaikka eli ei tarkoita mitään. jos et osaa sanoa onko siinä väriä vai ei, niin sitten siinä ei ole väriä.

Onko se sellanen puna-valkonen paketti, missä on mustalla naisen kuva. 2 testiä yhessä paketissa? Jos on, mulla ei oo näkynyt viivan paikkaa siinä testissä. Mut oon testannut sillä testillä tosi onnettoman haaleen vaaleen plussan. Ja sillon olin raskaana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä testasin ko. testillä haamun viis päivää ennen menkkojen alkua.

Voiko näyttää noin aikaisin plussan... Mulla olis sama testi kaapissa odottamassa viikonloppua, uskaltaisiko vaikka huomenna testata? :D

Jos se tuli testiajan sisällä niin varovaiset onnittelut.

Mä testasin viikkositten tiistaina just sellaisen mielikuvitus viivan, viivanpaikan. Joka kuitenkin tuli testiajan sisällä.

Nyt viikonlopun aikana vahvistunut kunnon plussaksi.

Eli odottele ainakin paripäivää, pisempäänkin jos maltat. Ja testaile sitten uudestaan.

ainakin toiveita on. Pidetään pekkuja.

Nasu ja Sintti rv 4+0

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä testasin ko. testillä haamun viis päivää ennen menkkojen alkua.

Voiko näyttää noin aikaisin plussan... Mulla olis sama testi kaapissa odottamassa viikonloppua, uskaltaisiko vaikka huomenna testata? :D

Sehän mittaa sitä istukkahormonin määrää. Joillakin se nousee alussa tosi nopeesti. Ilmeisesti mulla sit nousi. Ja tosiaan nyt menossa 11+5.

Hitto kun olisi se kamera tässä nyt niin ottaisin kuvan tuosta testistä. Eli MIEHENI pissasi r-testiin johon tuli ihan testiajassa viivanpaikka. Siinä ei ole väriä mutta selvä viiva siinä näkyy! Ja ei, tuo herra ei todellakaan ole raskaana ;) Joten oli se viiva kuinka selvä tahansa niin JOS SIINÄ EI OLE VÄRIÄ se ei tarkoita mitään. Jos siinä taas on väriä niin onnittelut! :)

Alkuperäinen kirjoittaja huomio!:
Hitto kun olisi se kamera tässä nyt niin ottaisin kuvan tuosta testistä. Eli MIEHENI pissasi r-testiin johon tuli ihan testiajassa viivanpaikka. Siinä ei ole väriä mutta selvä viiva siinä näkyy! Ja ei, tuo herra ei todellakaan ole raskaana ;) Joten oli se viiva kuinka selvä tahansa niin JOS SIINÄ EI OLE VÄRIÄ se ei tarkoita mitään. Jos siinä taas on väriä niin onnittelut! :)

Ja jos olisin sinä, ja miehen pissasta olisi hitunenkin väriä tikkuun tullut, niin kiikuttaisin miehen pikapikaa lääkäriin. Voi olla kyse vakavasta sairaudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja huomio!:

Ja jos olisin sinä, ja miehen pissasta olisi hitunenkin väriä tikkuun tullut, niin kiikuttaisin miehen pikapikaa lääkäriin. Voi olla kyse vakavasta sairaudesta.

Ei ollut väriä ei :) Mun kokemuksen mukaan, JOKAISEEN testiin merkistä riippumatta, tulee viivan paikka. Meillä oli lapsettomuutta 2 vuotta ennen kun tärppäs joten todella monta testiä tuli tehtyä. Sen verran hulluksi jo tulin kun niitä viivoja tiirailin että keksittiin miehen kanssa että pissataan ja molemmat tikkuihin niin että ne meni sekaisin ette tiedetty kumpi oli kumman testi. Ja molemmissa näkyi aina se viivanpaikka kun tarpeeksi kauan niitä katseli. Eli opin että se ei tarkoita yhtään mitään. Sitten kun toiseen testiin vihdoin tuli haamu niin sen erotti selvästi ;)

[quote="sama]
Ei ollut väriä ei :) Mun kokemuksen mukaan, JOKAISEEN testiin merkistä riippumatta, tulee viivan paikka. Meillä oli lapsettomuutta 2 vuotta ennen kun tärppäs joten todella monta testiä tuli tehtyä. Sen verran hulluksi jo tulin kun niitä viivoja tiirailin että keksittiin miehen kanssa että pissataan ja molemmat tikkuihin niin että ne meni sekaisin ette tiedetty kumpi oli kumman testi. Ja molemmissa näkyi aina se viivanpaikka kun tarpeeksi kauan niitä katseli. Eli opin että se ei tarkoita yhtään mitään. Sitten kun toiseen testiin vihdoin tuli haamu niin sen erotti selvästi ;) [/quote]

No joo, meilläkin yli kolme vuotta lapsettomuutta takana. Koskaan en ole viivan paikkaa omassa testissäni nähnyt.
Että ei jokaiseen testiin kyllä sitä viivanpaikkaa tule.

Yhteistyössä