Ä
äkkiä apuja
Vieras
Onko tuossa testissä viivanpaikkaa?? Sain testiin tositosi himmeän viivan 5 minuutissa, mutta nyt olen miettinyt josko siinä onkin vaan viivanpaikka?? mulla on tänään kp 29/29-30.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä testasin ko. testillä haamun viis päivää ennen menkkojen alkua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mä testasin ko. testillä haamun viis päivää ennen menkkojen alkua.
Voiko näyttää noin aikaisin plussan... Mulla olis sama testi kaapissa odottamassa viikonloppua, uskaltaisiko vaikka huomenna testata?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huomio!:Hitto kun olisi se kamera tässä nyt niin ottaisin kuvan tuosta testistä. Eli MIEHENI pissasi r-testiin johon tuli ihan testiajassa viivanpaikka. Siinä ei ole väriä mutta selvä viiva siinä näkyy! Ja ei, tuo herra ei todellakaan ole raskaanaJoten oli se viiva kuinka selvä tahansa niin JOS SIINÄ EI OLE VÄRIÄ se ei tarkoita mitään. Jos siinä taas on väriä niin onnittelut!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja huomio!:Hitto kun olisi se kamera tässä nyt niin ottaisin kuvan tuosta testistä. Eli MIEHENI pissasi r-testiin johon tuli ihan testiajassa viivanpaikka. Siinä ei ole väriä mutta selvä viiva siinä näkyy! Ja ei, tuo herra ei todellakaan ole raskaanaJoten oli se viiva kuinka selvä tahansa niin JOS SIINÄ EI OLE VÄRIÄ se ei tarkoita mitään. Jos siinä taas on väriä niin onnittelut!
![]()
Ja jos olisin sinä, ja miehen pissasta olisi hitunenkin väriä tikkuun tullut, niin kiikuttaisin miehen pikapikaa lääkäriin. Voi olla kyse vakavasta sairaudesta.