Pregcheck-raskaustesti? Kokemuksia? Viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wooh

Vieras
Testasin hetken mielijohteesta ylläolevalla testillä. Kuukautisten pitäis alkaa huomenna tai ylihuomenna (joo, tiedän, tyhmää testata näin aikaisin). Onko tossa testissä viivanpaikkaa? Oletteko saaneet sillä vääriä positiivisia tai ns. roskishaamuja?

Testiin tuli tosi haamu.. En saa siitä kuvaa kun kännykkäkamera on niin kökkö, ja oikea kamera on huollossa. En nyt ole aivan varma ajastakaan, milloin sen katsoin, mutta mielestäni <5min ja haamussa oli rahtunen sitä väriäkin. Ja tiedän jo vastauksen; testaa parin päivän kuluttua uudelleen ;) mutta noihin otsikossa ja ylllä oleviin kysymyksiin tahtoisin vastauksen. Kiitän :)!

Onnee Keiju :)! Monesko muksu? Saapa nyt nähdä mitä tämä mun viiva meinaa. Pitäisköhän käydä ihan apteekista hakemassa viikonloppuna testi jos ei kuukautiset ala. On koko ajan semmoinen olo, että ne alkaa just, mutta niin oli kyllä viime alkuraskaudessakin ekat 4 viikkoa...

Se viiva on vahvistunut ja selvästi havaittavissa, siis n. 10min testin tekemisen jälkeen. Hain vanhoista keskusteluista ja viivanpaikkaa ei pitäs olla.. Entä noita roskishaamuja, tuleeko herkästi??

Minäkään en ole huomannaut keskusteluista, että kovin herkästi viivapaikkoja kyseinen testi antaisi.
testin herkkyys on 25mIU/ml - varmistin eilen maahantuojalta.

Testaappa huomenna/ylihuomenna uudestaan, kyllä silloin viiva varmasti jo vahvempi, mikäli pikku matkaaja sinne pesää masuun on tekemässä - Plussatuulia!!!!:wave::heart:

Apua, nyt en osaa tehdä muuta kuin toljottaa sitä testiä :D .. Voi hyvä ihme, miksihän piti testata niin aikaisin, niin saa miettiä että onko vaiko eikö, eikä edes aamupissasta :D.. On sitä pöljä.. Tosiaan katsoin sen mielestäni <3-5minuutissa, mutta ihan heti testin teon jälkeen sitä viivaa ei näkynyt. Se viiva on vaan vahvistunut eikä mikään tiirailtavissa juuri ja juuri oleva.

roskishaamut tulee yleensä tuntien päästä ei minuuttien. kuinka pitkä aika noissa testeissä on se aika missä pitää viimestää tarkistaa? osissa testeissä se on ½h

Kiitos mur-mur ja Keiju :)! Toivotaanpa parasta :). Koetan vaikka tulla tännekin parin päivän päästä kertomaan miten kävi jos ketju löytyy vielä..

Ja jos jollakulla on tietoa roskishaamujutuista, niin niitä saapi laittaa! En oikein uskalla vielä uskoa todeksi! Huh :)

[QUOTE="vieras";22374059]roskishaamut tulee yleensä tuntien päästä ei minuuttien. kuinka pitkä aika noissa testeissä on se aika missä pitää viimestää tarkistaa? osissa testeissä se on ½h[/QUOTE]

Tämän ohjeissa lukee että positiivinen tulos on yleensä luettavissa minuutin kuluttua, mutta neg.tuloksen varmistamiseksi pitäis odottaa 3 minuuttia. Testitulos pitäisi lukea viimeistään 5 minuutin kuluessa.

ap Onnea. hirmuisesti, jos siinä viiva näkyy niin eiköhän se ole positiivinen. Voithan tehdä vaikka clearbluun näytöllisen, se ainakin kertoo varmasti.

Kiitos :D tein testin eri merkillä, kun pregcheckit oli kaupasta loppuneet. Vissiin joku muukin on ajatellut samoin kuin minä, että kun on halpoja testejä niin on pienempi kynnys niitä myös käyttää ;).. Mutta tein apteekin halvimmalla, first signalilla jossa tarkkuus 10mIU/ml eli vähän tarkempi... Silti viiva oli hailakka mutta selkeä kuitenkii. Menkat on jo myöhässä, voisihan sen digitaalisen testin vielä käydä hakemassa :). Se on kai aika selkeä testi?

Hitsi kun tekis mieli puhua kaikista raskausoireista ym., mutta ei ole uskaltanut kertoa kuin miehelle ja täällä..

ap en mäkään ole kertonut kellekkään kuin miehelle ja yhdelle ystävälle. Haluan varmistuksen ultralla tai kunnon oireet, että sisälläni on jotain.
Nissä näytöllisissä testeissä ei tartte tihrustaa viivoja. Mutta jos testeissäsi näkyy selvä viiva, niin ei ne näytä vääriä positiivisia.

keiju + nyytti rv 5+1

Keiju ihan samalla mielellä! Enpäs muistanutkaan tuonne ylemmäs kirjoittaa, että teillä oli kyllä tosi hyvä tuuri kun tärppäsi ekasta kierrosta :)

Kyllä niissä selkeä viiva oli, hailakka vaan.. Olen sairastanut vuosia takaperin pikkulantion alueen tulehduksen niin kohdunulkoisen vaara kummittelee mielessä..

Olin erittäin tyytyväinen tähän raskaustestiin ja voin suositella muillekin.
Tein tänäaamuna (en aamuvirtsasta) ja olin jo juonut aamukahvia 4kuppia eli oli tosi laimeaa... Mutta mitä se tarkoittaa Pregcheckissä kun samantien piirtyy se testiviiva kun" se menee siitä ohi" eli virtsa imeytyy. Se oli erittäin selvä viiva. Otin kuvankin ja se näkyi siinä sen 5minuuttia mutta haalistui sen jälkeen pois kun kuivui.

Tein tänäaamuna (en aamuvirtsasta) ja olin jo juonut aamukahvia 4kuppia eli oli tosi laimeaa... Mutta mitä se tarkoittaa Pregcheckissä kun samantien piirtyy se testiviiva kun" se menee siitä ohi" eli virtsa imeytyy. Se oli erittäin selvä viiva. Otin kuvankin ja se näkyi siinä sen 5minuuttia mutta haalistui sen jälkeen pois kun kuivui.

en tiedä näetkö tätä koskaan mutta sama juttu kävi mulle tänään enkä yhtään tiedä mitä siitä ajatella!

Yhteistyössä