Pregcheck-raskaustesti ja roskishaamu? *Kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerys

Vieras
Ootteko saanut noilla puikkotesteillä roskishaamuja? Testiähän ei pitäisi katsoa enää 5 minuutin jälkeen, mutta itse tarkistin sen noin 2minuuttia tekemisen jälkeen. No en ollut ihan varma onko siinä tositosi haalea viiva vai ei. Ajattelin että odotan toiset pari minuuttia ja katson uudestaan, mutta sitten rupesinkin vaihtamaan lapselleni vaippaa yms niin ihan unohtui katsoa. Äsken sitten (testin tekemisestä on kulunut jo ehkä puoli tuntia) katsoin ja siinä oli aika selkeä haamuviiva. En nyt tiiä onko se tullut testiajan sisällä vai jälkeen. Mietin vaan et kuinka todennäköissti se on vain roskishaamu...

Aijaa.com - 8659039.jpg

En ole koskaan kuullut tuon testin näyttävän mitään viivaa tai viivanpaikkaa turhaan joten uskoisin että raskaana olet. tee kuitenkin vielä uusi testi huomenna uudestaan.

yli puolentunninpäästä ei testiä enää saa lukee, mutta jos siinä oli se viiva testiajan sisällä ni kait se positiivista tarkottaa. selvää väriähän tuossa oli.
teet kuitenkin toisen testin vaikka huomenna aamulla ja kattot tuloksen testiajan sisällä.

Mun kokemus neljässä raskaudessa on se, että oli testi mikä tahansa ja siihen joku viivantapainen tulee tunnin sisään, niin raskaana olen ollut. Tässä viime raskaudessa mulla ei ollut tarkkaa tietoa kierron pituudesta ja aloin testailemaan tosi aikaisin. Ensin sain testeihin vaikutusajan jälkeen harmaan viivan ja minun tapauksessa se muuttui punaiseksi ajan kanssa. Muuten testeihin ei ole tullut mitään viivoja. Kyllä sinä raskaana olet, onnea!!

Viiva siinä kyllä on, mutta en luottaisi tulokseen koska ei ollut testiajan sisään. Pregcheckin liuskoilla olen kyllä aina saanut roskishaamuja, joskaan ei noin vahvaa.

Uusi testi parin päivän päästä, toivotaan että sitten viiva löytyy jo testiajalla :)

Onko tuo se Prismassakin myytävä testi? Siihen olen saanut aina haamuviivan, vaikka en olekaan ollut raskaana. Tee huomenna uus testi. Paljonko menkat on myöhässä?

[QUOTE="sannak";24598625]En ole koskaan kuullut tuon testin näyttävän mitään viivaa tai viivanpaikkaa turhaan joten uskoisin että raskaana olet. tee kuitenkin vielä uusi testi huomenna uudestaan.[/QUOTE]

Ei viivanpaikka näy turhaan. :D Viivanpaikka on viivan paikka eikä tarkoita "ehkä raskaana".

Ap, odota vaikka 5 päivää ja tee sitten testi uudestaan, mitä suottaa kiirehtimään ja tihrustelemaan viivanpaikkoja. :)

mä sain clearbluella tuommoinen plussaviivan, ja se oli katotta ehkä 5min testiajan jälkeen kun unohdin sen laukkuun.
luulin sitä positiiviseksi, mutta testi oli negatiivinen.

[QUOTE="Calm in the storm";24599711]mä sain clearbluella tuommoinen plussaviivan, ja se oli katotta ehkä 5min testiajan jälkeen kun unohdin sen laukkuun.
luulin sitä positiiviseksi, mutta testi oli negatiivinen.[/QUOTE]

mä sain kanssa clearbluella heti haalean plussan kun siihen vaan väriä tuli mutta siltikin vuoto alkoi parin päivän sisään.

joo no mulla on pari liuskatestiä jäänyt tonne kaapin perälle joskus niin voisin niistä toisen sitten tehdä vaikka aamulla :) Tuun sitten ilmottelemaan mitä näytti...