Pregcheck kp 27 nega, kp 32 clearblue raskaana 2-3?? Ja Rfsu juuri nähtävä haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten rfsu näyttää hailakkaa juuri nähtävää haamua ja digi kuitenkin 2-3 eli rv4-5. Samana pvänä testattu.. kierto vaihtelee 28-34 pisimmän kierron mukaan mikä oli viimeksi niin nyt 3+4 ja 28pvän mukaan 4+3. Mulla näkynyt aina aikasin plussa nyt ei.. tosin luulisi että olisi näkynyt edes haamua pregchekissä? Kun kerran viiden pvän jälkeen digi 2-3? Mietin nyt oonko millä vkolla..

Ultrassa hän tuo sitten selviää millä viikolla olet. Ja joka raskaus on erilainen, toisinaan näkyy aiemmin, toisinaan myöhemmin. RFSUt ovat tunnetusti huonoja liuskoja, etenkin ne "herkät" 10ui liuskat näyttää todella huonosti.

Luota vaan siihen digiin.

Musta nup rfsu:t on kans huonoja testejä.
Ite oon testannu miltei aina pregcheckillä. Tänä aamuna tein positiivisen raskaustestin, menkkojen pitäs alkaa perjantaina

Testasin tänään pregchekillä ja hailakka haamu melkeen viivan paikka. Oon siis saanut juuri liuskoilla aikaisia plussia. Eilen se digi kuitenki 2-3.. sanotaan että digi ei olis niin herkkä mulla nyt taas päinvastoin.. ?? Ristiriidassa noi testit nyt.. hm

Testasin tänään pregchekillä ja hailakka haamu melkeen viivan paikka. Oon siis saanut juuri liuskoilla aikaisia plussia. Eilen se digi kuitenki 2-3.. sanotaan että digi ei olis niin herkkä mulla nyt taas päinvastoin.. ?? Ristiriidassa noi testit nyt.. hm
Jaa'a. Hankala sanoa. Eihän mikääm idioottivarmaa ole. Paljon sulla olis menkkojen mukaan viikkoja?
En saa linkitettyä suoraan kuvaan mutta tuolta alotuksesta löytyy kuva mun tämän aamusesta testistä

Siis teetkö sä oikeasti liudan eri testivalmistajan testejä selvittääksesi oletko raskaana? :D Miten olisi jos lopettaisit hötkyilyn. Odota hyvä ihminen. Teet yhden testin ja seuraavan viikon päästä. Ei niitä noin kannata käyttää.

No nyt alkoi pregcheck näyttämään kanssa kunnon viivoja. Raskaana tässä kai ollaan, tää on lääketyskierto niin pääsen ultraan parin vkon päästä :) toiv ei ole tuulimuna tms kun niin eritavalla testit käyttäytynyt kuin ennen.. :/

Yhteistyössä