Predictor testi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ainakaan minä. Joskus voi vaan raskaushormonin nousu kestää. Mä ainakin oon pitänyt sitä Predictoria luotettavana. Joskus harvoin ilmeisesti testit ei näytä kaikilla plussaa, mutta tiedä häntä...

Löytyykö siitä Predictorin testipakkauksesta lukema suunnilleen 20-50 väliltä, jossa lukee, että kuinka paljon raskaushormonia pitää olla veressä, ennen kuin testi löytää sen? Jos luku on 20, niin testi on herkempi kuin sellainen, jossa luku on 30.

Testasin itse herkillä testeillä, jotka lupaa että tulos näkyy heti (tai aikaisemminkin), kun menkkojen pitäisi alkaa. Testit näyttivät silloin vielä negaa, ja noin vasta viikon päästä siitä sain positiivisen tuloksen.

Ollessani ekan kerran raskaana neljä vuotta sitten, hankin Predictort-testin, koska mieleeni oli jäänyt, että se on "ainoa ja oikea", joka varmasti kertoo oikean tuloksen. Mutta ainakin silloin mittayksikkö oli 40 millimoolia (vai mitä se nyt oli?) ja en saanutkaan toivomaani plussaa, vaikka toisella testillä oli jo haalea plussa tullut. Toki Predictor varmasti olisi viikon päästä reagoinut, mutta enhän minä malttanut odottaa. Mutta eihän se nega "väärä" ollut, vaan raskaushormonia ei vielä ollut tarpeeksi erittynyt.

Itse testasin Predictorilla selvän plussan samana päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa eli kp 28/28. Myös aiemmassa raskaudessani Predictor näytti heti selvän plussan. Eli itse olen kokenut sen hyväksi ja luotettavaksi testiksi.

Ohjeessa lukee että kun suojan laittaa uudelleen paikoilleen, ei testiä tule vielä kääntää vaan pitää alaspäin. Seuraavaksi sanotaan, että testi tulee asettaa tasaiselle alustalle. Kuinka kauan siis testiä tulee pitää alaspäin!?

Yhteistyössä