predictor raskaustesti ja tunteiden purkausta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peloissaan

Vieras
Eli elämäni koki täyden käännöksen. Perheessä 3 lasta ja neljäs toiveissa ollut jo jonkin aikaa. Aivan yht äkkiä mies lähti keskiviikkona. kuulema ei haluakkaan tälläistä elämää. kaipaa omaa vapaata elämää. Just viikko sitten puhuimme kaikesta. Siitä miten hyvin asiat on, ei riitoja, neljännestä lapsesta kuinka sitä toivomme ym.. ja siis mies sit otti ja lähti. mitään ei kerro mulle. Ei vastaa puhelimeen ei tule lapsia katsomaan. Ei välitä mistään. Hänellä oli eilen vapaa päivä ja aikoi sit sovittu et katsoo nuorinta kun keskimmäinen pitää käyttää sairaalassa. Mutta nyt sit ei voinut tulla.
Olo mitä kauhein.
Ja nyt pahasti pelkään et neljäs on tulossa!! Tein to testin. 30min sisään tuli hyvin haalea viiva. Ajattelin et se on viivanpaikka. Mutta tänään tein uudestaan ja siinäkin haalea viiva.
Kokemuksia predictor testistä nyt kaipaan!! Tässä tilanteessa tuo olisi pahinta mitä voisi olla. Kovasti lasta yhdessä toivottiin mutta nyt todella toivon ettei raskaana olisi.

Oli pakko saada vuodattaa... Kiitos niille jotka jaksoivat lukea.

:hug: kuulostaapa kamalalta! Mulla ei ole tuosta testistä kokemuksia, mutta harvinpa ne kai väärää plussaa näyttävät.. Toivottavasti sinulla on tukijoukkoja ja saat vielä miehesi keskustelemaan tilanteesta! Outoa käytöstä ihan yhtä-äkkiä, mielenterveysongelmia?

Erittäin todennäköisesti plussa. Raskas tilanne joten voimia, masentumalla ja lisää testejä ostamalla tilanne ei parane ollenkaan. Toivottavasti sinulla on elävässä elämässä ystävä/tukihenkilö. Jos ei muita niin neuvolantäti? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..mä en tiedä miten nuo Predictorit on muuttuneet sitten vuoden 2004 mutta silloin ne oli kaikkein eniten hcg:tä vaativia testejä kaikista, eli ei ihan turhaan näyttänyt plussaa..

Nykyisin kuulemma herkkyys on 12 luokkaa et aika herkkä :)

Mulla on kokemuksia tosta testistä. Tein sillä ja oli positiivinen ja nyt menossa 10+5. Elikkä kyllä sää oot raskaana, ohjeissa lukee että vaikka oliski haalee niin tarkottaa sitä että oot raskaana. Mut sun tilantees on kyllä tosi kamala, voimia sulle tän kaiken röpytyksen keskelle :hug: . Toivon totisesti et sun miehes sais järkesä takasi ees sen verran et suostuis keskustelee sun kanssa.

Eli teidän vastauksia lukiessa ahdistus iskee pahemmin. Ystävä tuli juuri tueksi ja hänkin näki sen viivan. erittäin heikko mutta kuitenkin. tädin tuloon kyllä viel muutama päivä aikaa. oli vain pakko tehdä testi kun kaipasin helpotusta. mutta eipä helpotusta sit tullut.

uutta naista ei kuulema ole. olen puhunut yhden yhteisen kaverin kanssa. koska hädissään hänelle soitin josko tietäisi missä mies on. ei paljoa tiennyt mutta hänkin oli varma ettei toista naista ole. ovat ihan pienistä asti olleet ystäviä ja puhuvat kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja offtopic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..mä en tiedä miten nuo Predictorit on muuttuneet sitten vuoden 2004 mutta silloin ne oli kaikkein eniten hcg:tä vaativia testejä kaikista, eli ei ihan turhaan näyttänyt plussaa..

Nykyisin kuulemma herkkyys on 12 luokkaa et aika herkkä :)

ainakin yliopistonapteekin sivujen mukaan sen herkkyys on 25 ja tuota muistaisin katsoneeni apteekissa itsekin testiä etsiessäni

kyllä mä suna kävisin hakeen apteekista uuden testin ja erikseen vielä pyytäisin herkintä mahdollista. pahalle kieltämättä vaikuttaa jos ystäväsikin on viivan nähnyt ja vielä pitäisi olla muutama päivä menkkojen alkuun.

Mä kayn kerran kuukaudessa lukemassa näitä juttuja täällä ja joka kerta on samanlainen juttu täällä, kuin nyt tämä.. Et oliskohan sama ihminen, joka kirjottaa!!?? Ihminen joka haluaa sääliä ym. mut ei muuten saa..

lara: käyn itsekkin täällä... mutta vauvakuume puolella. mulla on nikki tänne ja kyllä sen kanssa voin kirjoittaa. ja tiedän kyllä et monet jutut täällä ihan tuulesta temmattu.

ekan testin ostin itse. kaveri toi tänään tuon testin. sanoin hänelle ettei tuo tuota samaa mutta unohti ja sit ostikin vahingossa. katsoi vain paketin kannesta et se vaikuttaa luotettavalta. täytyy siis odottaa tädin tuloon.

haluaisin myös tietää tuosta predictor testistä, tänään tein ja n. 15min. päästä tuli testiin pelkät ääriviivat siis siihen mihin viiva pitäisi tulla, onko kenellekään muulle käynyt näin, ja mikä ollut tulos lopullisesti?

Mulla kans tuo testi antoi vaan tosi haalean plussan, vaikka menkat oli useamman päivän myöhässä.. muut testit näytti vahvempaa plussaa. Nyt LA parin viikon päästä..

minulla muut testit antaneet negaa, tai sit ihan haalean, jos tarkkaan tihrusti.. ja nyt tämä predictor vain ääriviivat ja ne oli kyllä ihan tummat, mutta viivan keskiosa oli valkea..

Mulla kp 53/49. Sain kp 49/49 haalean viivan predictorilla, samanlaisen kuin vuosi sitten todellisessa raskaudessa. Jostain syystä halusin varmistuksen ja tänään tein testin clearbluen digitaalisella testillä ja sain "ei raskaana". Nyt iltapäivällä tein vielä apteekin testillä haaleasta virtsasta varmistuksen ja oli negatiivinen. Nyt sitten olen vähän ymmällään.