Predictor early - voiko näyttää 6pv ennen oikeasti?

Tilanne olis se, että juhannuksena olis kiva ottaa pari lasia viiniä/saunakalja, mutta 5-6pv juurikin kp 1/28:aan. Näyttäisiköhän Predictor early tai vastaava (mikä? RFSU early?) mitään vielä 5-6pv ennen? Tai uskaltaako tässä nyt juoda sen kaljan ja viinilasillisen. Mitään kännejä ei oo tarkoitus vetää kummiskaan, mutta ei nyt kuivin suinkaan haluaisi ihan vaan varuiksi olla. Takana keskenmenoja ja muuta, joten en haluaisi riskeerata mitään. Fiksumpi olisi testata vasta kun menkat melkein viikon myöhässä, mutta nyt tämä juhannus sotkee.

Tai sitten vaan ostan varuksi pari alkoholitonta kaljaa, tai ykkösolutta, kaipa sekin rauhoittaa mieltä, jos testi ei näytä plussaa vielä pe-aamuna, kun voihan se olla ettei se näytä vielä vaikka olisikin tärppinyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tuon merkin pitäisi niitä herkimpiä olla, muistaakseni tunnistaa 6-7 mlu kun normiherkät 10 mlu. Sitä testiä ei vaan kannata sitten ruveta aukomaan, koska siinä on liuskan takana selvä ura joka voi avatussa testissä hämätä. Siitä muuten käytetään ulkomailla nimeä First Response Early Result eli FRER, tuolla löytyy googlettamalla paljon juttua.

Itse pitkään yrittäneenä olen kyllä luopunut alkoholin "täysvälttämisestä" luteaalivaiheessa. Olen siis saattanut lasillisen-pari viiniä tai siideriä tms. ottaa esim. vielä dpo 8-10 paikkeilla. Säännöllisesti en juo kumminkaan. Joidenkin lääkäreiden mielestä lasillinen punkkua oikeilla päivillä voi jopa edistää kiinnittymistä, näin olen lukenut :rolleyes:...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä