Pph:t, kysymys oman lapsen eskariin viennistä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pph

Vieras
Eli te, joiden lapsi on eskarissa tai menossa syksyllä niin onko lapsesi koko päivän eskarissa/päivähoidossa vai vain eskariajan? Itse pohdin tätä kun oma poika menee ensi syksynä eskariin ja eskariaika on 9-13. En mitenkään pääse 1-3 -vuotiaiden kanssa hakemaan häntä klo 13 (päiväuniaika). Miten ootta tämän järjestäneet?

eikö tuo ole jo melkein myöhäistä miettiä. sun olis tarvinnut otaa kokopäivä paikka jos kunta ei järjestä kuljetusta tai itse et voi viedä. niin teki tuttu pph. ei saanut kuljetusta joten lapsi meni hoitoon sekä eskariin.

Mun oma eskarityttö oli viime vuoden kokopäiväisenä päiväkodissa. En lähtenyt raahaamaan pieniä hoitomuksuja päikkäriaikaan tyttöä hakemaan. Ja kaikenlisäksi tyttö kaipasi jo kovasti omanikäistänsä seuraakin pienten lasten sijaan. Paras ratkaisu oli meille.

Yhdellä loppui eskari juuri ja samassa ryhmässä oli kaksi kahden eri pph:n lasta. Toinen oli ns kokopäiväisenä eli noin 8-16.30 kulki pääsääntöisesti isän kyydillä, toinen tuli aamulla noin klo 8 ja sai koulutaksilla kyydin kotiin noin klo 13 (taksi oli maksullinen)

Yhteistyössä