Pph:t kannattaako alalle ryhtyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva pph?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva pph?

Vieras
Mieli tekisi alkaa pph:ksi mutta muutama asia arveluttaa... Eli kuinka pitkiksi työpäivät voivat muodostua? Ja miten teillä on onnistunut henkilökemia vanhempien kanssa? Olen sosiaalinen ja aika napakka huomauttamaan epäkohdista, joten pelkään, että hitsaisin sukset ristiin heti jonkun vanhemman kanssa ;-D Ja onnistuuko pph:n työ vaikka koti ei olisi suuren suuri? Meillä on 4h+k, mutta varsinaista leikkihuonetta ei ole, koska kaikki makuuhuoneet ovat käytössä (meillä ja perheen koululaisilla). Mutta toki voidaan leikkitila järjestää vaikka olkkarin nurkkaan. Leluja piisaa kyllä :) Lähihoitaja olen ammatiltani, mutta nyt tehnyt vain pätkäkeikkaa, joten tiedän että täälläpäin on huutava pula pph:ista. Kertokaa pph:t plussia ja miinuksia ja vastauksia noihin edellisiin kysymyksiin, Kiitos :)

Mua kiinnostaa myös. Mä en ole mikään sopiva koulutukseltani, joten kyselisin vielä että onko jotain kursseja tms. jonka vois käydä. Ja miten ryhdytään. Siis soitetaanko kunnalle ens alkuun vai mitä. Entä jos alkaa yksityiseksi?

Sori ap että näin änkeän ketjuusi. Mä vaan itsekin erittäin vahvasti harkitsen perhepäivähoitajaksi alkamista :)

"Olen sosiaalinen ja aika napakka huomauttamaan epäkohdista, joten pelkään, että hitsaisin sukset ristiin heti jonkun vanhemman kanssa ;-D"