P
pph
Vieras
Mutta ei palkkauksesta, se on 3 lapsesta 1300 euroa + kulukorvaukset 4,55/lapsi/päivä. Mitä muuta tahansa voi kysyä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miten pitkiä työpäiviä teet?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:onko perhepäivähoitajilla iltahoitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa vastaus:Miksi harrastat mieheni kanssa seksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:Onko työ raskasta, miksi päädyit juuri perhepäivähoitajaksi? Montako omaa lasta sinulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa vastaus:Miksi harrastat mieheni kanssa seksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Missä hoitolapset on nyt kun roikut netissä?
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa vastaus:Miksi harrastat mieheni kanssa seksiä?
Luulenpa että samasta syystä kuin sinäkin. Ei kai muuten noita omiakaan lapsia olisi ;-D
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:Osaatko kertoa miten käytännössä tämä käy kun meille ehdotettiin semmosta hoito muotoa että pph tulisi meidän kotia hoitamaan lapsia ja siinä sitten tulisi pari muuta vierasta lasta myös meidän kotiin hoitoon, että joutuisinko maksamaan täydet hoitomaksut omista muksuista ja mites se ruoka puoli joutuisinko hommaamaan jääkaapin täyteen sapuskaa ja olisinko saanu korvausta kodin kulumisesta kun vieras ihminen hoitaa vieraita ja minun lapsia minun kotona vai miten se käytännössä menisi? Meillä meni sitten silleen että pomon kanssa meni sukset ristiin enkä lähtenytkään töihin, jäin itse hoitamaan lapset kotia siksi en kerinnyt ottaa asiasta enempää selvää, Ja vielä mietityttää että miten olisi hoitunut nuo kaikki käytännön hommat.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Kuinka paljon olet sairaslomilla itsesi tai omien lastesi takia?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miten siä jaksat kesät talvet ulkoilla kaks kertaa päivässä monta tuntia![]()
Oikeesti, mulla kaatus homma tuohon
Onks sulla miten hyvät kesälomat yms, ja saatko päivisin ylityökorvausta, kun on niin pitkät päivät, vai miten se menee?
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:Osaatko kertoa miten käytännössä tämä käy kun meille ehdotettiin semmosta hoito muotoa että pph tulisi meidän kotia hoitamaan lapsia ja siinä sitten tulisi pari muuta vierasta lasta myös meidän kotiin hoitoon, että joutuisinko maksamaan täydet hoitomaksut omista muksuista ja mites se ruoka puoli joutuisinko hommaamaan jääkaapin täyteen sapuskaa ja olisinko saanu korvausta kodin kulumisesta kun vieras ihminen hoitaa vieraita ja minun lapsia minun kotona vai miten se käytännössä menisi? Meillä meni sitten silleen että pomon kanssa meni sukset ristiin enkä lähtenytkään töihin, jäin itse hoitamaan lapset kotia siksi en kerinnyt ottaa asiasta enempää selvää, Ja vielä mietityttää että miten olisi hoitunut nuo kaikki käytännön hommat.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Tuoksutko pullalle?