pp 12 gcg arvoja + milloin aik. ultraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pixu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pixu

Uusi jäsen
08.05.2006
2
0
1
Kiinnostaa millaisia arvoja on ollut pp 12 hcg:ssä? Itselläni oli 53. Onko ihan normaali vai ihan liian matala???? Milloin kandee aikaisintaan mennä todentamaan raskautta ultraan jotta siellä jotakin näkyy? Todella kiitollinen vastauksista sillä olen ihan hermona!
Onnellinen pixu :D

Ainakin naikkarilla 50 on se raja, että kattovat sen olevan "oikea raskaus" eli mulla oli ekassa raskaudessa muistaakseni tuon verran ja pyysivät sitten kahden viikon päästä ultraan, jossa katottiin, että kaikki ok ja olihan ne. Tokassa raskaudessa hcg oli 48 ja sit piti mennä viikon päästä uudelleen verikokeeseen niin kattovat onko laskussa vai nousussa. Nousussa oli, mut viitearvojen alapuolella kuitenkin ja lopulta jouduinkin sitten kaavintaan :( Mulle vakuutettiin, että kaikki voi kääntyä vielä hyväksi vaikka arvot olis alakantissa, mut niin ei aina käy. Toivon, että sun kohdalla kaikki ok! Mulla oli sillon pp14(jos en ihan väärin muistete).

Onnea pixu!!! En tiedä varmaksi noista arvoista, varmaan tuo yllä oleva viestittäjä on oikeassa. Netistä löytyy tieto: kaikki arvot yli 25IU viittaavat raskauteen :)javascript:emoticon(':flower:')
javascript:emoticon(':flower:')

Itselläni starttaa pian 2.IVF.....

Moi Kirppu!

Mua kiinnostais tietää, että mistä olet netistä löytänyt ton tiedon, että yli 25 IU lasketaan raskaudeksi. Mulla on ollut tuhrua maanantaista lähtien ja tänään hcg 29. Hoitaja ei osannut sanoa, että olenko raskaana vai en...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 20:39 Peteriina kirjoitti:
Moi Kirppu!

Mua kiinnostais tietää, että mistä olet netistä löytänyt ton tiedon, että yli 25 IU lasketaan raskaudeksi. Mulla on ollut tuhrua maanantaista lähtien ja tänään hcg 29. Hoitaja ei osannut sanoa, että olenko raskaana vai en...

Peteriina!
Kannattaa ehkä pyytää uusi mittaus josta näkee onko arvo nousussa vai laskussa. Ja kai se riippuu siitäkin montako päivää hed. jälkeen testi on tehty. Toivon parasta!

Minäkin löysin tuon, että yli 25 kertoo raskaudesta, mutta tarkemmin ei mainittu että MILLAISESTA raskaudesta. Itselläni oli kemiallinen raskaus / alkuraskauden keskenmeno vuosi sitten ja reilu 2 viikkoa vuodettuani hCG oli vieläkin 36.

Kiitos vastauksesta ma-mi harmaana!

Eli oliko sulla kumminkin positiivinen raskaustesti? Miten tollainen kemiallinen raskaus todetaan? Oliko sulla tuhrua ja niukkaa vuotoa ensin, sitten loppui ja alkoi kunnolla uudestaan? Mulla on vuoto muuttunut taas tuhruksi ja elättelen täällä toivoa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2006 klo 09:30 Peteriina kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ma-mi harmaana!

Eli oliko sulla kumminkin positiivinen raskaustesti? Miten tollainen kemiallinen raskaus todetaan? Oliko sulla tuhrua ja niukkaa vuotoa ensin, sitten loppui ja alkoi kunnolla uudestaan? Mulla on vuoto muuttunut taas tuhruksi ja elättelen täällä toivoa!

Tein raskaustestin ja + oli selkeä. Sovittiin eka ultra niin, että olis rv7 katsottu onko vauvalla syke. Vuoto alkoi reilun viikon kuluttua plussasta tuhruna ja sit ihan kunnolla. Selkä ja vatsakipuja oli vähän eikä mulla yleensä ole niitä menkkojen aikaan. Lääkäri käski odottaa ja sanoi, että pienet vuodot on alussa normaalia. Mun vuoto ei kyllä ollut pientä. Kun sen pari viikkoa olin vuotanut, soitin lääkärille ja suostui ottamaan mun vastaan. Kohdussa ei ollut mitään ja lääkärin mukaan näytti siltä ettei siellä ole tapahtunutkaan kiinnittymistä. Luulen, että ultran ja verikokeen perusteella kem.raskaus voidaan todeta. Ja niissä hCG on matala koska pikkuinen on vain hipaissut kohdun seinämää sen verran, että hormonia on alkanut muodostumaan, mutta ei ole kiinnittynyt kunnolla.