PÖYRISTYTTÄVÄÄ!!!!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
mun tekee mieli kebabia (oon sairaana ja ekaa kertaa viikkoon oikeesti nälkä!) ja mitä sanoo mies??! "en todellakaan hae!" :'( :'( :'( :'( :'( :'(
harkitsen eroa, miten se voi olla noin julma ja tunteeton???!!!! tää on ihan kamalaa :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
JSSAP! Kotiinkuljetus?

ei tääl oo kotiinkuljetusta :'(
eikä mulla olis käteistäkään :'(
ja kaikki kaverit on töissä :'(
vaivun epätoivoon :snotty:

:'( Viimeisin voimin, marttyyrin elkein raahaudut vaivoin autoon ja haet itse? Pahaa tekee puolestasi, elin kebabilla viimeisimmän raskauden.

Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa...
- joko haet HETI mulle kebabia TAI
- pakkaat tavaras ja tiedät missä päin ovi on...

;)
Mikset muuten mene hakemaan itse jos olet jo sen verran tervehtynyt??

on aika voimaton olo kun en oo kunnolla syöny moneen päivään ja pitäis suihkuunkin mennä tän sängyssä nuhjaamisen jälkeen ennenku lähtis ihmisten ilmoille...

ehkä mä keksin jotai muuta :snotty:

laita päähän pipo tekstillä. v.tun päivänsäde ja hae se pirun kebabi!

huhheijaa, nyt sitä alko miettimään et vois iltasella itelleki tilata jotai ku tyttö on menny nukkumaan :D Ei vaan taida olla käteistä.. ois pitäny äsken lenkillä poiketa ottomaatin kautta! :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kai sulla pankkikortilla on rahaa?
Kebsulasta kun ne tuo sapuskaa himaan, niin voi maksaa kortillakin =)

ei o kotiinkuljetusta enkä usko et olis korttilaitetta vaik olis kotiinkuljetus, sellanen takapajula tää meidän perähikiä :xmas:
kai mä sit paistan ton jauhelihanpenteleen tuolta ja haen illalla sit sikä kebsua :p

Joo, mä vetäsin kyllä kunnon marttyyritouhun ja lähtisin verkkareissa ja pipo päässä ite hakemaan kebabia :D ..kunnolla vaan rexonaa kainaloon, niin kyllä pikkusen reissun voi tehä vähän likasenakin !
Pitääpä myös illalla hakea kebabbia, alkas sen verran tekemään mieli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kai sulla pankkikortilla on rahaa?
Kebsulasta kun ne tuo sapuskaa himaan, niin voi maksaa kortillakin =)

ei o kotiinkuljetusta enkä usko et olis korttilaitetta vaik olis kotiinkuljetus, sellanen takapajula tää meidän perähikiä :xmas:
kai mä sit paistan ton jauhelihanpenteleen tuolta ja haen illalla sit sikä kebsua :p

Teidän pitää muuttaa sivistyksen pariin :D

Yhteistyössä