Tietämätön
siis kuinka vanhana voi vielä käydä potalla kun minä ajattelin että kun minulla on 3,5 vuotias tyttö ..että koska pitäisi opettaa pöntölle.ja yövaippaa on vielä pidettty.
yövaippa 3,5 vuotiaalla ei ole todellakaan mikä outo/paha juttu!! yökuivaksi "oppiminen" ei ole kiinni opettelusta vaan se on alitajunnan tasolla tapahtuva muutos.Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:41 Vieras kirjoitti:Kyllä jo tuon ikäinen käy pöntöllä! Vaipan voisi jo jättää pois.
Kyllä minun 3v lapseltani aikoinaan jäi yövaippa pois. Eikä yhtään vahinkoa tullut.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 19:27 Hay-D kirjoitti:\yövaippa 3,5 vuotiaalla ei ole todellakaan mikä outo/paha juttu!! yökuivaksi "oppiminen" ei ole kiinni opettelusta vaan se on alitajunnan tasolla tapahtuva muutos.Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:41 Vieras kirjoitti:Kyllä jo tuon ikäinen käy pöntöllä! Vaipan voisi jo jättää pois.
Sinun lapsesi ei olekaan sama juttu kuin APn lapsi. Jäi meilläkin vanhemmalta lapselta yövaippa jo reilu 2 veenä pois.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 21:25 Vieras kirjoitti:Kyllä minun 3v lapseltani aikoinaan jäi yövaippa pois. Eikä yhtään vahinkoa tullut.
valitettavasti kaikkien lapset eivät ole kuin sinun lapsesi. Jos et sattunut tietämään, niin lapsia on erilaisiaAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 21:25 Vieras kirjoitti:\Kyllä minun 3v lapseltani aikoinaan jäi yövaippa pois. Eikä yhtään vahinkoa tullut.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 19:27 Hay-D kirjoitti:\yövaippa 3,5 vuotiaalla ei ole todellakaan mikä outo/paha juttu!! yökuivaksi "oppiminen" ei ole kiinni opettelusta vaan se on alitajunnan tasolla tapahtuva muutos.Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:41 Vieras kirjoitti:Kyllä jo tuon ikäinen käy pöntöllä! Vaipan voisi jo jättää pois.
Meillä tyttö 3,8v. Tykkää käydä pöntöllä ja potalla. Mielestäni ei ole mitään haittaa vaikka käyttää pottaa vieläkin. Yövaipasta pääsimme eroon vasta kaksi viikkoa sitten ja vahinkoja ei ole tullut vaikka tiedän että niitä voi kyllä sattua. Tosta vaippa jutusta vielä sen verran, että kun jätimme kotona vaipan yöksi pois mutta hoidossa oli päiväunilla niin vahinkoja sattui nukkuessa. Kunnes hoidosta vaipat loppui enkä uusia ostanut, niin neiti pysyi kuivana. =) En tiedä sitten vaikuttiko kuivaksi pysymiseen se, että hoidossa piti olla sitten ilman vaippaa unilla.Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 19:27 Hay-D kirjoitti:\yövaippa 3,5 vuotiaalla ei ole todellakaan mikä outo/paha juttu!! yökuivaksi "oppiminen" ei ole kiinni opettelusta vaan se on alitajunnan tasolla tapahtuva muutos.Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 20:41 Vieras kirjoitti:Kyllä jo tuon ikäinen käy pöntöllä! Vaipan voisi jo jättää pois.