potkut jo toiselle totuuden hetki kilpailijalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DURACELL

Aktiivinen jäsen
18.12.2004
4 574
0
36
Lehti:
Totuuden hetki -kilpailijalle potkut
Torstai 1.10.2009 klo 08.45

Jo toinen Totuuden hetki -ohjelman kilpailija on saanut tv-paljastustensa ansiosta potkut, kertoo Ilta-Sanomat.
lue myös

IL 17.9: Tunnusti liikaa tv-ohjelmassa - työt loppuivat

Tällä kertaa työnsä menetti viime perjantaina ohjelmassa vieraillut 30-vuotias suuhygienisti ja pappi Ville Kaarima, kertoo Ilta-Sanomat.

Kaarima oli koeajalla turkulaisella hammaslääkäriasemalla. Ohjelman paljastukset eivät miellyttäneet työnantajaa ja Kaarima sai lähtöpassit vain kaksi päivää ohjelman esittämisen jälkeen.

- Minulle sanottiin heti kättelyssä, että työsuhde halutaan purkaa, Kaarima tilittää Ilta-Sanomille.

Ohjelmassa Kaarima myönsi suunnitelleensa tappavansa isänsä ja harrastaneensa seksiä naimisissa olevan naisen kanssa.

Aiemmin Totuuden hetki -ohjelman paljastusten takia sai potkut helsinkiläinen perheenisä Mikael Sjövall. Hän sai lähtöpassit heti seuraavalla viikolla ohjelman esityksen jälkeen. Iltalehti kertoi Sjövallin tapauksesta 17. syyskuuta. ;) hupsista

Nyt on pakko saivarrella ja sanoa, et oma syy omaan kurjuuteen. Miksi pitää hakeutua ohjelmaan, missä tiettävästi tongitaan niitä luurankoja kaapista. Ja jos noin oikeesti on vakavia juttuja taustalla, niin... No, ei niitä kukaan sinne ole pakottanu sinne kameran eteen.

No en yhtään ihmettele. Kyllähän meillä kaikilla on jonkinlaisia luurankoja kaapissa, mutta ei niitä tarvi kaikelle kansalle kuuluttaa. Tai jos kertookin koko Suomelle niin seuraukset voi olla sitten tällaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Sairasta edes mennä tollaiseen ohjelmaan.

Täysin samaa mieltä. Pitää olla kyllä todella ahne, että on valmis ottamaan sen riskin, että pilaa ja menettää kaiken. Ja kun siinä voi kuitenkin kaiken menettää, ja silti olla saamatta senttiäkään rahaa. :/

Sitä perheenisää ja sen tunnustuksia en muista, mutta ei se suuhygienisti/pappi kyllä mun mielestä mitään niin "kummallista"/pahaa paljastanut että olis potkut ansainnut...

Ja nyt joku varmaan sanoo että eikö ole paha suunnitella isänsä tappamista, onhan toki, tavallaan. Mutta pakko sanoa että suutuksissa teininä on tullut mietittyä ihan samaa, monesta ihmisestä. Vaikka oikeesti en olisi mitään tehnytkään, vaikka olisi ollut ns. tilaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en tajuu, miksi se sai potkut. Vaikutti niin symppikseltä ukolta.

en minäkään! :o kun eihän se edes ollu tehny mitään kamalaa.
ne puheet isän tappamisen miettimisestä, oli varmaan aika kaukasia juttuja ja niistä näkyi isäkin tietävän. ja niinku sanokin että kun vanhemmat eros, niin elivät tosi raskasta aikaa eikä välit isään ollu kovin hyvät, nyt vähän paremmat. en usko että tuo mies oli miltään kantilta katsottuna paha ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Ohjelmassa Kaarima myönsi suunnitelleensa tappavansa isänsä ja harrastaneensa seksiä naimisissa olevan naisen kanssa.

Mut noihan on menneitä asioita? En tajua miten ne voivat vaikuttaa tähän päivään ja jos kaiken lisäksi on hoitanut työnsä hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja böö:
Sitä perheenisää ja sen tunnustuksia en muista, mutta ei se suuhygienisti/pappi kyllä mun mielestä mitään niin "kummallista"/pahaa paljastanut että olis potkut ansainnut...

Ja nyt joku varmaan sanoo että eikö ole paha suunnitella isänsä tappamista, onhan toki, tavallaan. Mutta pakko sanoa että suutuksissa teininä on tullut mietittyä ihan samaa, monesta ihmisestä. Vaikka oikeesti en olisi mitään tehnytkään, vaikka olisi ollut ns. tilaisuus.

Minusta se vaikutti siltä, että sillä oli niin herkkä omatunto, että se vastaili sen takia kaikkeen kyllä. Eihän valheenpaljastin kerro absoluuttista totuutta, vaan subjektiivisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja böö:

Minusta se vaikutti siltä, että sillä oli niin herkkä omatunto, että se vastaili sen takia kaikkeen kyllä. Eihän valheenpaljastin kerro absoluuttista totuutta, vaan subjektiivisen.

Niinpä, valheenpaljastin kertoo todeksi sen minkä henkilö itse uskoo todeksi.

Yhteistyössä